שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תקשורת

החלפת הבעלות לא שכנעה את לקוחות גולן

בחודש הראשון לאחר רכישתה על ידי אלקטרה צריכה איבדה גולן טלקום 5,789 לקוחות, הכי הרבה מכל חברות הסלולר. המרוויח הגדול: רמי לוי

אביב גוטר 21:0402.05.17

פחות מחודש לאחר רכישתה על ידי אלקטרה צריכה, נראה כי לקוחות גולן טלקום ממשיכים לנטוש את החברה. בחודש אפריל עזבו את החברה 5,789 לקוחות לטובת החברות המתחרות. החברה ניידה לשורותיה 13,797 לקוחות, למול 19,586 לקוחות שנטשו אותה, זאת למרות מבצע אגרסיבי למצטרפים חדשים שיצאה איתו במהלך החודש. נראה כי גם החתימה עם סלקום ואקספון על הקמת תשתיות טכנולוגיות מתקדמות במסגרת הסכם שיתוף רשתות לא תרמה לתדמית החברה.

 

מי שהוביל באפריל בכמות ניודי המנויים הוא רמי לוי תקשורת עם 6,834 מתניידים נטו, בעיקר בזכות חבילה אטרקטיבית במיוחד למגזר החרדי ב־7 שקלים לחודש. בסך הכל גייס רמי לוי 9,487 לקוחות חדשים, לעומת 2,653 נוטשים.

 

מנכ"ל גולן טלקום גיל שרון. המבצע לא עזר מנכ"ל גולן טלקום גיל שרון. המבצע לא עזר צילום: אוראל כהן

גם HOT מובייל ממשיכה להגדיל את נתח השוק בסלולר עם 29,907 מתניידים חדשים לעומת נטישה של 23,264 לקוחות. בכך מספר המתניידים נטו שלה עומד במקום השני עם 6,623 מתניידים, בעיקר בזכות חבילת הסלולר ללא הגבלת גלישה ב־49 שקל לחודש. ב־HOT מובייל מבינים כי נפח הגלישה הופך לקריטריון משמעותי בבחירת חברת סלולר בקרב צרכנים ומשקיעים מאמצים שיווקיים רבים על מנת להגדיל את נתח השוק שלה ולהעביר לקוחות, בעיקר מהחברות הוותיקות - פלאפון, סלקום ופרטנר.

 

חברה נוספת שממשיכה לרשום גם החודש מספר חיובי בניוד המנויים היא טלזר עם 1,617 מתניידים נטו. פלאפון, סלקום ופרטנר ממשיכות לאבד מנויים גם החודש. פלאפון אמנם רשמה את מספר המתניידים הגדול ביותר, 43,747 לקוחות חדשים לעומת 45,334 נוטשים, אולם מבין שלושתן היא איבדה את המספר הנמוך ביותר של לקוחות - 1,587.

 

סלקום ופרטנר רשמו החודש ירידה של 4,270 ו־2,909 לקוחות נטשו את החברות לטובת המתחרות, בהתאמה. נתון זה צריך להדאיג את החברות שנשענות בעיקר על לקוחות הסלולר ומשקיעות משאבים רבים בכניסה לשוק הטלוויזיה הרב־ערוצית. סלקום, שפעילה כבר שנתיים בשוק, עדיין לא צברה מאגר לקוחות שיחזיר את ההשקעה ורק בשבוע שעבר יצאה בחבילה ייעודית שנקראת "קואטרו", הכוללת שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי, בתוספת 3 קווי סלולר, ב־249 שקל לחודש. בסלקום מקווים כי החבילה תצליח לגייס לקוחות חדשים, הן לטלוויזיה והן לסלולר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x