$
חדשות טכנולוגיה

אינראקטיב הישראלית נמכרת ל-RNTS הגרמנית בכ-72 מיליון דולר

חברת הפרסום במובייל של זיו אלול ועופר יהודאי תמשיך להיות מנוהלת כיחידה עצמאית; בין בעלי המניות באקזיט- עידן עופר, משה תאומים, מודי כידון וירון אדלר

אסף גלעד 10:1503.03.16

חברת הפרסום במובייל הישראלית אינראקטיב (Inneractive) של זיו אלול ועופר יהודאי נמכרת ל-Fyber הגרמנית, חברת בת של RNTS Media בתמורה ל-46 מיליון דולר במזומן שישולמו מיידית וכ-26 מיליון דולר נוספים שישולמו לבעלי המניות של החברה הישראלית בתמורה לעמידה ביעדי הכנסות במשך שלוש שנים.

 

אינראקטיב הוקמה לפני תשע שנים וגייסה מאז 11.5 מיליון דולר ממשקיעים כמו קרן אוורגרין שהתפרקה מאז, וכמה משקיעים פרטיים בהם מודי כידון, משה תאומים ואודי הילמן. לפי מאגר המחקר IVC. בין המשקיעים גם עידן עופר, עודד פדרבוש, ירון אדלר ויאיר צרפתי. לפי ההודעה שפרסמה, אינראקטיב תמשיך להיות מנוהלת כיחידה עצמאית. זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב יצטרף לצוות ההנהלה של RNTS העולמית.

 

אינראקטיב פיתחה מערכת המאפשרת למפתחי אפליקציות נייטיב לשלב באפליקציה שלהם פרסומות וידיאו, דיספליי ממאות רשתות פרסום סלולריות על פני יותר מ-200 מדינות. הרשת מתפקדת כמעין בורסת פרסום סלולרית ומבצעת אופטימיזציה של שטחי פרסום ומודל פרסום על גבי האפליקציה. באמצעות המערכת שלה, המסופקת באמצעות חבילת קוד למכירה (SDK) יכול המפתח לבחור בזמן אמת את מודל הפרסומות הרווחי ביותר או את המפרסם שישלם עבור שטח המדיה את המחיר הגבוה ביותר. בהמשך מבצעת החברה את האיטגרציה של התוכנה עם רשת הפרסום, ומבצעת עבור המפתח את הסליקה.

 

זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב צילום: עמית שעל

 

לפי הודעתה, הפרסומות של אינראקטיב מגיעות לכ-630 מיליון משתמשים ביותר מ-180 מדינות, ובשנת 2015 פעלה ברווחיות וגלגלה מחזור הכנסות גולמי של 43 מיליון דולר, שהתחלק בינה לבין בעלי שטחי הפרסום. היא צפויה להכפיל את מחזור ההכנסות שלה לפחות פי שתיים בשנה הקרובה.

 

הרוכשת Fyber, חברת בת של RNTS Media הגרמנית, היא רשת פרסום אירופאית גדולה שצפויה להשלים את החברה הישראלית מבחינת פרופיל הלקוחות שלה. חברת האם RNTS מצויה לאחרונה בבולמוס רכישות, כאשר רק בדצמבר האחרון קנתה את Heyzap האמריקאית, בוגרת מאיץ Y Combinator הנחשב.

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x