$
הייטק והון סיכון

חברת אינוביד גייסה 27.5 מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה שמאפשרת שידור פרסומות וידאו על גבי כל סוגי המסכים. בין לקוחותיה חברות כמו בסט-ביי, קרייזלר, וול-מארט ועוד

מאיר אורבך 11:3524.12.15

חברת אינוביד (Innovid), גייסה 27.5 מליון דולר. קרן ההשקעות New Spring Capital מצטרפת כמשקיעה חדשה לצד המשקיעים הקודמים, שהשתתפו גם הם בגיוס הנוכחי, לרבות סקויה קפיטל ישראל, ג'נסיס פרטנרס, סיסקו ונצ'רס ו-T-Venture.  

אינוביד היא פלטפורמת הווידיאו שאפשרת שידור פרסומות וידאו על גבי כל סוגי המסכים -טלוויזיות מחוברות (OTT), מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחקים ועוד. החברה מעסיקה למעלה מ-200 עובדים ב-8 סניפים ברחבי העולם. ההשקעה הנוכחית תאפשר לאינוביד להרחיב את בסיס העובדים שלה בשווקים העיקריים בהם היא פועלת ולהמשיך להשקיע במוצרים. לאחר ההשקעה הנוכחית מסתכם ההון שגייסה החברה בלמעלה מ-65 מיליון דולר.

 

צביקה נטר מנכ"ל אינוביד צביקה נטר מנכ"ל אינוביד צילום: עמית מגל

 

מהחברה נמסר שסבב גיוס זה הוא תוצאה של צמיחה בשיעור שנתי של 420% עם למעלה מ-220 לקוחות הכוללים חברות כמו בסט-ביי, קרייזלר, פייזר, פרוקטר אנד גמבל ווול-מארט. חברת אינוביד מספקת שירותי פרסום בווידאו ליותר מ-40% מ-200 המפרסמים המובילים בטלוויזיה בארה"ב. 

 

לדברי צביקה נטר מנכ"ל, ואחד המייסדים של אינוביד "ההשקעה הזו תאפשר לנו להגדיל את היקף פיתוח המוצר והמכירות שלנו בשוק הפרסום בווידאו ובטלוויזיה. רוב טכנולוגיות הפרסום בווידאו נמצאות בבעלות חברות המדיה כדוגמת גוגל ופייסבוק. אינוביד היא בין החברות היחידות המציעות טכנולוגיית פרסום מתקדמת בווידאו ללא כל קשר למדיה, ובכך שומרת על ניטרליות ושקיפות גבוהה יותר בעולם האפור של מדיה דיגיטלית. מסיבה זו, מפרסמים מעדיפים לרכוש את הטכנולוגיה מאיתנו ואת המדיה מאחרים." 

 

לדברי גילי רענן, שותף בסקויה קפיטל: ״אינוביד פועלת בשוק ענק של למעלה מ-70 מיליארד דולרים בארה״ב בלבד, וצומחת מהר יותר מהשוק. בעולם שבו הווידאו הדיגיטלי מחליף את שידורי הטלוויזיה, נוצרות המון בעיות. אינוביד הצליחה לטוות מערכת קשרים אסטרטגיים עם השחקנים המובילים ופיתחה מוצר טכנולוגי מתקדם בהרבה מזה הקיים בשוק".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x