$
הייטק והון סיכון

נחשף בכלכליסט

אינטרלוד גייסה 18 מיליון דולר מ-MGM ומסמסונג

סטארט-אפ הווידיאו האינטראקטיבי של יוני בלוך, שהפיק קליפים עבור בוב דילן ולד זפלין, ישתף פעולה עם שתי הענקיות כדי לחבר בין הקולנוע למציאות המדומה

מאיר אורבך 12:5909.12.15

חברת הסטארט-אפ אינטרלוד של יוני בלוך, המייצרת תוכן וידיאו אינטראקטיבי, הודיעה כי גייסה 18 מיליון דולר מענקית הסרטים MGM, מענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג וכן מוורנר מיוזיק. ההשקעה של סמסונג באינטרלוד נחשפה ב"כלכליסט" בחודש שעבר, ומטרתה לשלב את הטכנולוגיה של אינטרלוד במשקפי המציאות המדומה של החברה, גיר VR, כדי להקרין בהן סרטים אינטראקטיביים. 

שיתוף הפעולה של MGM ואינטרלוד מגיע בהמשך להפקה המשותפת שלהם לרימייק אינטראקטיבי לסרט "משחקי מלחמה" של מתיו ברודריק מ-1983. ההשקעה של חברת הסרטים באינטרלוד היא חלק ממהלך כולל שלה לחבר בין תחום הקולנוע למציאות המדומה: "MGM מחפשת אחר טכנולוגיות שמשנות את עולם הסרטים על ידי זיהוי של חדשנות שמעניקה לצופה חוויה מסוג חדש" אמר גארי ברבר, יו"ר MGM, שיצטרף בעקבות ההשקעה למועצת המנהלים של אינטרלוד.

 

יוני בלוך, מייסד אינטרלוד יוני בלוך, מייסד אינטרלוד צילום: אוראל כהן

 

חברת אינטרלוד נוסדה בשנת 2009 על ידי המוזיקאי יוני בלוך, ברק פלדמן וטל זובלסקי. לפני הגיוס הנוכחי היא גייסה כ-20 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה Innovation Endeavors של אריק שמידט אינטל קפיטל, סקויה קפיטל, וורנר מיוזיק וכן משקיעים פרטיים דוגמת זוהר גילון ואחרים. "אנחנו מתכוונים לאפשר ליוצרי סרטים ליצור חיבור מיוחד עם כל צופה", אומר יוני בלוך, מנכ"ל אינטרלוד. "לחיבור כזה יש פוטנציאל לשנות את מערכת היחסים בין הסרט לבין הצופה הבודד".

 

בין השאר, אינטרלוד יצרה בשנה האחרונה את הסדרה Casualty עבור רשת ה-BBC, שיתפה פעולה עם הבמאי הדוקומנטרי ג'ייסון ספרלוק ("לאכול בגדול") ביצירת הסדרה Call Bullshit, המסקרת את המועמדים לנשיאות ארצות הברית, וכן הפיקה קליפים עבור בוב דילן ולד זפלין.  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x