שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אינטרנט
טכנולוגי מאקרו ראש כתבה HEADER

מאקרו טכנולוגי

זורמים בין כוכבים

היקום הטלוויזיוני השתנה: אפילו CBS השמרנית מבינה שסטרימינג הוא העתיד ועל כן תשיק את הסדרה הבאה של "מסע בין כוכבים" ברשת ולא בערוצים המסורתיים

עומר כביר 20:2606.11.15
הצופים המעודכנים בארה"ב כבר התרגלו לכך שסדרות איכות אינן חייבות להגיע אליהם דרך אחד מערוצי הטלוויזיה. שירותי סטרימינג כמו נטפליקס, הולו ואמזון פריים מיצבו את עצמם לא רק כספקי תוכן, אלא גם כמפיקי סדרות איכותיות שזוכות לאהדת הצופים ולהערכת המבקרים.

ולכן מעטים הופתעו לגלות שהדור החדש של הסדרה "מסע בין כוכבים" יעלה לשידור בתחילת 2017 בשירות סטרימינג, ולא בערוץ טלוויזיה. ועם זאת, מדובר במהלך משמעותי. הגרסה החדשה לסדרה המיתולוגית אינה מגיעה מבית היוצר של שירות כמו נטפליקס, אלא דווקא ממעוז השמרנות הטלוויזיונית - CBS, אחת מארבע רשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב.

 

מסע בין כוכבים: הדור הבא, הסדרה הפופולרית ביותר בקנון מסע בין כוכבים: הדור הבא, הסדרה הפופולרית ביותר בקנון צילום: ויקיפדיה

 

לכאורה היתה יכולה CBS להשיק בנקל את הסדרה החדשה בפלטפורמה מסורתית. רשת הברודקאסט שלה זוכה לרייטינג גבוה, ואין קל מלשבץ את "מסע בין כוכבים" בפריים־טיים ולגרוף רייטינג. אם כן, למה החליטה CBS להפיץ את הסדרה דווקא דרך שירות הסטרימינג שלה? כי ברשת הוותיקה מבינים שהקרב הוכרע.

 

הטלוויזיה אמנם אינה הולכת לשום מקום, אך ימיה של שיטת השידור המסורתית קצובים. מדי שנה בשנה יותר אנשים צורכים תכנים טלוויזיוניים באמצעות שירותי VOD, צפייה מושהית או פשוט סטרימינג, ופחות צופים מבינים למה הם צריכים לחכות ל־21:00 בערב כדי לראות סדרה אהובה. את המגמה הזאת אי אפשר לעצור, ומי שלא תתאים את עצמה תיעלם. CBS אמנם לא הרגה סופית את הברודקאסט בהחלטתה, אבל היא ירתה בו. באקדח פייזר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x