שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

הכירו את מאיץ "המדגרה": הורה-כרוב והורה-סטארט-אפ

קיבוץ רביבים הקים מאיץ סטארט-אפים, שיזכו לתמיכה וליווי של מנטורים בולטים בשוק כאורי ויינהבר, מנכ"ל חממת דה טיים. החברות יזכו לשירותי UI ו-UX בחינם, בניית תוכנית עסקית ועוד - תמורת 8% ממניותיהן

מאיר אורבך 16:1626.07.15

תופעת המאיצים מסרבת לדעוך. קיבוץ רביבים הכריז היום (א') על הקמת המאיץ הראשון אי פעם בשטח קיבוץ. המאיץ, הידוע בשם "המדגרה" יתחיל את המחזור הראשון באוקטובר הקרוב ויתמוך בחברות מתחום האינטרנט והמובייל. בעוד שהקיבוץ לא ישקיע בחברות בצורה מסודרת, הוא יבחן השקעה בחברות שיסיימו את התוכנית. החברות עצמן, בלי שום קשר להשקעה,  יתנו בתמורה להשתתפוץ במאיץ כ-8% ממניותיהן.

היזמים שישתתפו בתוכנית יוכלו לדור בקיבוץ במשך כשלושה חודשים ויוכלו להנות מכלל שירותי הקיבוץ באופן חופשי, ללא תשלום, כאילו היו חברי הקיבוץ. היזמים גם יקבלו לווי צמוד של מנטורים עסקיים וטכנולוגיים, וכן מגוון שירותים שיסייעו להם לפתח את הסטארט-אפ שלהם. 

 

מאיץ המדגרה מאיץ המדגרה

 

לדברי דוד בן לולו, מנהל החטיבה העסקית של הקיבוץ, מדובר במהלך טבעי שמסמן את כניסתה של התעשייה הקיבוצית לעולם היזמות וההון סיכון: "מבחינתנו מדובר במהלך סינרגטי לפעילות הקיימת של הקיבוץ, שהינו יזמי במהותו. אין לנו ספק שבעתיד נראה יותר ויותר קיבוצים שמשקיעים בסטארט-אפים או מקימים קרנות מתוך כוונה להפוך לשחקנים משמעותיים בתעשיית ההייטק המקומית".

 

מנהלי המדגרה ומייסדיה, יחד עם קיבוץ רביבים, הינם אלעד יאורי מקיבוץ ארז (לשעבר מנהל תחום חדשנות בקבוצת רוביקון) וליאון דוד, מקיבוץ רביבים. בין חונכי הסטארט-אפים נמנים ינון לנדנברג מייסד sFBI, ממובילי המייזם spaceIL, נשיא פובליסיס ישראל לשעבר; אורי ויינהבר – מנכ"ל חממת דה טיים; יוסי אלקריף וליאוניד אולבסקי - Google Developer Group; יורי נלקן מ-OURCROWD first; ניר שמעוני מנכ"ל TechForGood; עמרי ארגמן מייסד ושותף ב-MOBLIN; גיל אבנימלך - מומחה אקדמי ליזמות והון סיכון ועוד.

 

מאיץ המדגרה - בעל סלוגן מיזוגני באופיו מאיץ המדגרה - בעל סלוגן מיזוגני באופיו

 

במהלך חודשי התוכנית, יקבלו היזמים שירותי עיצוב ותכנון UI/UX ללא עלות; בניית תוכנית עסקית החל משלב פיתוח הקונספט ועד התווית אסטרטגיה שיווקית ובניית מודל עסקי; סדנאות מעשיות בנושא שיווק, פרסום והרחבת מעגל משתמשים; גישה למנטורים ובכירים בתעשיית ההון סיכון הישראלית; חשיפה בסיום התוכנית בפני קרנות השקעה וסיוע בגיוס סיד וכמובן - סביבה תומכת וקהילתית ושילוב מלא בחיי החברה בקיבוץ.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x