$
חדשות התקשורת

מנכ"ל טריפל סי: "נגדל מ-35 ל-100 אלף מנויי אינטרנט עד סוף השנה"

טריפל סי יוצאת במהלך שיווקי גדול ותשקיע מיליון דולר בקמפיין טלוויזיה לחבילות המשולבות של ספק ותשתית. "הבעיה המרכזית היא שלא מכירים את המחירים שלנו", אומר רמי נחום

אופיר דור 18:1725.06.15

"המטרה שלנו היא לגדול מ-35 אלף מנויי אינטרנט ל-100 אלף מנויים עד סוף 2015", כך אמר היום ל"כלכליסט" מנכ"ל ספקית האינטרנט רמי נחום. טריפל סי יוצאת בימים אלו במהלך השיווקי הגדול ביותר בתולדותיה ותשקיע מיליון דולר בקמפיין טלוויזיה בכיכוב אלי יצפאן לחבילות המשולבות של ספק ותשתית אינטרנט.

 

 

טריפל סי היא החברה השנייה אחרי 018 אקספון שיוצאת בקמפיין טלוויזיה מאז יצאה לדרך הרפורמה בשוק התקשורת הקווית בחודש פברואר. הרפורמה מאפשרת לספקיות האינטרנט לקנות שימוש בתשתית בזק ולמכור חבילות משולבות של תשתית וספק במחיר מוזל אחד. כך מתבטלת ההפרדה המלאכותית בין חברת התשתית (בזק ו-HOT) לבין ספקית האינטרנט. עד כה עברו מעל 60 אלף מנויים לחבילות המשולבות, וטריפל סי מדווחת על כ-5,000 מנויים לחבילות אלו.

 

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

 

קמפיין הטלוויזיה של טריפל סי יתמקד סביב הנושא של התחברות עצמית לחבילות דרך האתר ומבלי לשוחח עם נציג שירות. "יש לנו אלפי מודמים במלאי ואנחנו רוצים להעביר 10,000 מנויים כבר החודש לחבילות", אומר נחום. "במשך שנים סבלנו מנחיתות לא הוגנת ביחס לספקי האינטרנט הגדולים כמו בזק בינלאומי, נטוויז'ן ו-012 סמייל שהעלויות שלהן היו נמוכות בכל הנוגע להתחברות לתשתית אבל עכשיו שכולם משלמים תעריף שווה על התשתית, זאת ההזדמנות שלנו".

 

טריפל סי מציעה מחיר של 55 שקל לחודש לכל המהירויות עבור החודשיים הראשונים. לאחר מכן המחיר לחבילת 50 מגה (ספק ותשתית) עומד על 90 שקל והמחיר ל-100 מגה על 100 שקל לחודש. עבור השכרת ראוטר המחיר הוא 10 שקלים נוספים לחודש.

 

הרפורמה בשוק הקווי היא הזדמנות גדולה לספקי האינטרנט הקטנים יותר כמו 018 אקספון וטריפל סי לשנות את מאזן הכוחות מול הספקים הגדולים, ולכן לא מפתיע שדווקא הם יוצאים במהלכים שיווקיים גדולים יותר. "החיסרון היחיד שלי הוא שאנשים לא יודעים על המחיר האטרקטיבי שלנו ועל השירות הטוב שאנחנו נותנים ולכן בחרנו לצאת בקמפיין", אומר נחום.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x