חדשות התקשורת

מלאי מכשירי הגלקסי S6 אזל, הלקוחות מחכים

חברות הסלולר מדווחות כי מספר המכשירים ששלחה סמסונג היה נמוך יחסית ומנהלות מגעים מולה לקבלת מלאי נוסף של מכשירים. החוסר העיקרי: בדגם היקר יותר של S6 Edge

אופיר דור 19:5229.04.15

חברות הסלולר מתלוננות על חוסרים משמעותיים בשני במכשירי סמסונג החדשים, גלקסי S6 וגלקס S6 Edge היקר יותר. החברות מנהלות מגעים קדחתניים מול הענקית הקוריאנית כדי לקבל מלאי נוסף של מכשירים.  

ל"כלכליסט" הגיעו פניות מצד לקוחות שהזמינו את המכשיר בשבועות האחרונות אך עדיין לא קיבלו. בחברות מדווחים כי בלי כל קשר לביקוש למכשירים, המלאי הראשוני ששלחה סמסונג היה קטן מאוד. בחברות הסלולר היו גם מי שהעלו את האפשרות שסמסונג ניסתה ליצור באזז סביב המכשירים החדשים על ידי שליחת מלאי קטן ויצירת תור לקבלתם. מדובר בתרגיל שיווקי שבו משתמשת בדרך כלל אפל ולא מאפיין בדרך כלל את סמסונג. אורן מרון, מנכ"ל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, מסר: "הביקוש עלה על ההיצע ואנחנו פועלים במרץ להשלים את החוסרים".

 

סמסונג S6 Edge סמסונג S6 Edge

 

החוסר העיקרי הוא בעיקר למכשיר היקר יותר, גלקסי S6 Edge, שלמעשה אזל לחלוטין מהמלאי. למרות המחיר היקר יותר, מכשיר זה נהנה ממכירות גבוהות יותר. באופן כללי בקרב חברות הסלולר אין הסכמה לגבי ההצלחה של המכשירים כאשר רובן מדווחות על מכירות גבוהות מאוד אך יש גם מי שמדווחות דווקא על אכזבה מסוימת ביחס לציפיות עם השקת המכשיר. בעולם נחשבים המכשירים שהוצגו לראשונה בתערוכת הסלולר בברצלונה בחודש שעבר להצלחה גדולה עם ביקושי שיא.

 

על פי דיווח של 'בלומברג', הענקית הקוריאנית הגדילה את היקף ייצור המכשירים במפעלים שלה מ-2 מיליון ל-5 מיליון מכשירים בחודש כדי לעמוד בביקוש.החוסרים אינם בשורות טובות עבור חברות הסלולר הן כיוון שהם יוצרים חוסר שביעות רצון בקרב לקוחות ממתינים והן כיוון שלכל מכשיר יש תקופה מוגבלת בה הביקושים אליו נמצאים בשיא שלאחריה ההתעניינות בו דועכת. לכן החברות מעדיפות להיענות לכל הביקוש כבר מההתחלה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x