$
Play

סיונארה, סירי: שעון אפל בבלנדר

הבלנדר האימתני של Will It Blend לועס את הגאדג'ט החדש של אפל, סטיבן הוקינג מסביר איך עזיבת זאין את להקת "וואן דירקשן" השפיעה על היקום, חליפת עסקים לגולשי גלים ומיזם יצירתי מסביר איך באים בגדים לעולם

נמרוד צוק 21:1528.04.15
1. זה סופו של כל שעון

 

אנחנו לא לגמרי בטוחים בשביל מה האפל ווטש טוב, אבל לטום דיקסון מתוכנית הרשת המיתולוגית "Will it Blend" זה לגמרי ברור: כדי להיזרק לתוך הבלנדר רב העוצמה שלו, בזמן שסירי מתחננת על חייה.

 

 

2. אבל למה הפרצוף העצוב? תחייכי קצת

 

קמפיין שלטי רחוב חדש בניו יורק מנסה למגר את תופעת ההטרדות המיניות המילוליות ממנה סובלת כמעט כל אישה בעיר, שזוכות בלעז לכינוי Cat Calling. האייטם של כתב ערוץ היוטיוב באזז60 על הקמפיין תפס כיוון מאוד לא צפוי כשנתקל באדם שלא ממש הבין איפה פה הבעיה.

 

 

3. ביקום מקביל לאף אחד לא אכפת

 

לפני כמה ימים, במהלך אירוע פומבי כלשהו, פיזיקאי-העל סטיבן הוקינג נאלץ לענות על מה שהיא כנראה השאלה המטומטמת ביותר שהוא נשאל בכל הקריירה שלו: "מהן ההשפעות הקוסמולוגיות של עזיבתו של זאין מאליק את להקת וואן דירקשן?", שנשלחה אליו על ידי מישהי שכנראה איננה המוח המדעי הגדול של דורנו. מכיוון שהוא גאון אמיתי, היתה לו תשובה ממש טובה.

 

 

4. השם הוא כריש. כריש נדל"ן

 

האם אתם אנשי עסקים יפנים ממולחים שאוהבים להעביר את הזמן הפנוי בין הפגישות בגלישת גלים אבל מתעצלים להחליף לחליפת גלישה או סתם לבגד ים? ובכן, החליפה המגוחכת מאוד והעמידה במים הזו של קוויקסילבר היא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

 

5. בגדים זולים, מחיר כבד

 

אנחנו שומעים כל הזמן על תנאי ההעסקה התת-אנושיים של עובדי ייצור הטקסטיל בסדנאות היזע במדינות עניות, עד שהפכנו קהים לעוד ידיעה על גל התאבדויות או מפעל שנשרף בסין. קמפיין של ארגון בשם "פאשן רבולושן" שהוצב בברלין ניסה גישה חדשה בנסיון לעורר מודעות לאנשים שמייצרים עבורנו את הבגדים והמחיר שהם משלמים כדי שנוכל להתלבש בזול - באמצעות מתקן למכירת חולצות בשני יורו, כביכול, שהוצב בכיכר בעיר והציג לאנשים את הסיפור האמיתי של עובדי הייצור כשניסו לקנות את הבגד.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x