שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אינטרנט

לך לעבוד, כתוב סטטוסים: פייסבוק השיקה גרסה לארגונים

החלה בפיילוט Facebook At Work - גרסה ייעודית של הרשת החברתית שמתמקדת ביישומים ארגוניים כניהול משימות ועובדים. מדובר בפיילוט מוגבל מאוד וגם מאוחר למדי: גוגל, מיקרוסופט, IBM וטוויטר כבר השיקו מוצרים שכאלה

רפאל קאהאן 16:5015.01.15

פייסבוק הודיעה אמש (ד') על השקת Facebook At Work, רשת חברתית לארגונים. הרשת החדשה הושקה בצורת אפליקציה והשימוש בה יתאפשר רק לקומץ קטן של חברות שנרשמו לפיילוט. הפרויקט עצמו נחשף לפני מספר חודשים והוא נחשב למרכזי עבור החברה.

 

FAW עצמה דומה מאוד לגרסה הרגילה למעט מספר שינויים: אין פרסום או תוכן שיווקי והחברה לא מלקטת מידע אישי או ארגוני לצרכי פרסום. לעומת זאת, השימוש הוא מבוסס מנוי בתשלום. השאיפה של פייסבוק הוא שהכלי החדש יוכל להחליף את המיילים בכלי שיתופי המתבסס על מודל הדפים או הקבוצות. עדיין לא ידוע אם הגרסה החדשה כוללת אפליקציות ייעודיות לארגונים או רק תמיכה ביישומים שכאלה.

 

גרסה חדשה לארגונים. פייסבוק גרסה חדשה לארגונים. פייסבוק

 

פייסבוק היא האחרונה מבין חברות האינטרנט הגדולות שמכווינה מוצר מדיה חברתית לשוק הארגוני. IBM מציעה זה מכבר רשת חברתית לעסקים, מיקרוסופט נמצאת שם כבר שנים עם יאמר, כמו גם גוגל שהחלה להציע גרסה מותאמת לגוגל+ שהיא צירפה למיזם Google for Work ואפילו טוויטר כבר מציעה גרסה מותאמת מזה כשנתיים.  

 

הפרויקט נמצא עדיין בשלבים ראשוניים ולא ברור מהי מפת הדרכים שלו עד להשקתו הרשמית. ואולם, לפייסבוק לעסקים יש פוטנציאל לכבוש את השוק אם החברה תדע לשלב כלים שבאמתחתה כווטסאפ ואינסטגרם ולהעניק להם שימושיות שתענה על צרכים עסקיים. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x