$
חדשות טכנולוגיה

התפוח האדום: אפל נרתמת למלחמה באיידס

החברה לוקחת חלק מרכזי בקמפיין RED, במסגרתו מועברות תרומות לקרן Global Fund שנאבקת במחלה ומסייעת לחולים. אפל תעביר נתח מהכנסותיה בסייבר מאנדיי ובלאק פריידי ותשתף פעולה עם מפתחות אפליקציות כרוביו וזינגה בנושא

נמרוד צוק 12:5724.11.14
לקראת יום האיידס הבינלאומי שיחול ב-1 בדצמבר, נרתמת אפל למלחמה במחלה באחד הקמפיינים הגדולים מסוג זה שהחברה ביצעה: במשך השבועיים הקרובים היא תחבור לכמה ממפתחי האפליקציות הגדולים באפסטור, שיציעו עדכוני אפליקציות ותכנים שימותגו תחת "Product RED", כאשר כלל ההכנסות מהם ייתרמו למאבק במחלה.

בתוכנית, שנקראת "אפליקציות עבור RED", ייקחו חלק גם רוביו מפתחת אנגרי בירדס, זינגה מפתחת פארמוול 2 ומפעילות אפליקציות פופולריות אחרות כ-Cut The Rope, הסימס ועוד.

 

אפליקציות פופולריות שחברו אף הן לקמפיין RED אפליקציות פופולריות שחברו אף הן לקמפיין RED

 

בנוסף, אפל תתרום למאבק אחוז מסוים מהכנסותיה ממכירות מוצרים בחנויות הפיזיות והמקוונות שלה במהלך יום האיידס. הוא מצוין השנה ביחד עם "סייבר מאנדיי", כך שהיקף ההכנסות צפוי להיות גדול במיוחד. תרומה שלישית תתבצע ביום שישי הקרוב, בו חל "בלאק פריידי" - במהלך היום יוכלו לקוחות אפל שירכשו מוצרים מעל סכום מסוים ויתרמו חלק ממנו לקרן לקבל במתנה כרטיס קרדיט לאייטיונס ממותג RED. הכספים ייתרמו לקרן Global Fund שעוסקת במאבק באיידס, במלריה ובשחפת ובסיוע לקורבנות המחלות.

 

אפל לא חשפה איזה אחוז מההכנסות של היא מתכננת לתרום, אבל הצהירה כי נתח שיועבר לקרן ממכירת מחשב iMac בודד יוכל להספיק לארבעה חודשים של קוקטייל תרופות לחולה איידס אחד.

 

למרות שהיא ממעטת לקחת חלק בפעילות פילנטרופית, אפל היא משתתפת פעילה במיוחד בשנים האחרונות במיזמי RED, שכוללים לרוב מהדורות מיוחדות של מוצרים בצבע אדום עם לוגו הקמפיין, שנתח מההכנסה ממכירתם עובר לקרן. בשנה שעברה מכרה החברה מהדורה כזו של מחשב המק פרו החדש ב-40 אלף דולר ליחידה, ובעבר הציעה גרסה אדומה לאייפוד בשיתוף להקת U2. מאז 2006 גייסה החברה תרומות בהיקף של 75 מיליון דולר למאבק במחלה, על פי נתוניה המוצהרים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x