$
תחרות הסטארט אפ המבטיח 2015
תחרות הסטארט אפ 2015

CallVU - לסבול פחות משירות הלקוחות

סטארט־אפ CallVU החליט לעקוף את הבעיה: הוא לא מחליף את שיחת השירות עם המוקד, אלא מוסיף שכבה ויזואלית על גבי הסמארטפון שמלווה את השיחה בהתאם להתנהלותה, ללא צורך בהורדת אפליקציה ייעודית

אסף גלעד 10:2528.09.14

CallVU: מוצר: טכנולוגיית שירות לקוחות ויזואלית. מייסדים: אורי פארן, זיו אור, דורון רוטשטיין ורואי חלפון. עובדים: 4. גיוסי הון: מיליון דולר מחממת אקספלור.דרים.דיסקובר.

 

אפליקציות רבות ניסו להחליף את מוקדי שירות הלקוחות הטלפוניים המעיקים, אך כולן נחלו כישלון חרוץ מכיוון שמרביתנו מעדיפים להתקשר למוקד ולפתור את הבעיה הבוערת כאן ועכשיו. הסטארט־אפ CallVU החליט לעקוף את הבעיה: הוא לא מחליף את שיחת השירות עם המוקד, אלא מוסיף שכבה ויזואלית על גבי הסמארטפון שמלווה את השיחה בהתאם להתנהלותה, ללא צורך בהורדת אפליקציה ייעודית.

  


 

תפריטי ניתוב השיחות מוצגים על המסך וחוסכים את שינון התפריט המוקרא בקול, ולאחריהם מוצג ממשק שמסייע לקצר את השיחה. אפשר לבצע דרכו תשלומים, להציג את פירוט החשבון או להזמין כרטיסים לסרט. במהלך השיחה עם הנציג תוכלו להחליף איתו תמונות, סרטונים, קבצים ואפילו חתימות. הטכנאי במוקד שאל אתכם איזה סוג של מודם יש לכם? אין צורך להסתבך, אלא פשוט לצלם אותו ולשלוח דרך האפליקציה.

  

בסיום ההתקשרות יופיע סיכום הכולל פרטים כמו שמו של הנציג הטלפוני ומספרי השיחה והעסקה. בהתחשב בעובדה שהחברה נוסדה רק לפני כשנתיים, היא מצויה בשלב מכירות מתקדם. CallVU מותקנת במוקדי שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס ובריטיש טלקום בעולם וכן במוקדי שירות הלקוחות של לאומי, אורנג' וישראכרט בארץ. בריטיש טלקום אף מפיצה את האפליקציה בבנקים זרים דוגמת לוידס וסנטנדר וברשת הקמעונאות טסקו. החברה כבר גייסה מיליון דולר והיא נמצאת בעיצומו של סבב גיוס חדש בהיקף מיליוני דולרים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x