$
תחרות הסטארט אפ המבטיח 2015
תחרות הסטארט אפ 2015

TapReason: לנער את האבק מהאפליקציות

החברה מנסה להגביר את השימוש באפליקציות בדרך חכמה ולא פולשנית. היא תשלח הודעת פוש למשתמש בהתאם למאפייניו האישיים כדי שפוטנציאל היעילות, השיתוף והוויראליות ימומש במלואו

אסף גלעד 10:4328.09.14
מבחר האפליקציות בחנויות של אפל וגוגל הוא עשיר, אבל מספר האפליקציות שמוריד משתמש ממוצע נע סביב 25 בלבד. לאחר ההורדה אפליקציות רבות נדחקות לפינה ללא שימוש, ומדי פעם מזכירות לנו את קיומן באמצעות הודעות פוש טורדניות - שיטה שגוגל ואפל נאבקות בה.

 


 

TapReason, בוגרת המאיץ של מיקרוסופט בישראל, מנסה להגביר את השימוש באפליקציות בדרך חכמה ולא פולשנית. היא תשלח הודעת פוש למשתמש בהתאם למאפייניו האישיים כדי שפוטנציאל היעילות, השיתוף והוויראליות ימומש במלואו. החברה מעודדת את המשתמש לדרג אפליקציות ולשתף תכנים מתוכן עם חבריו, כדי לקדם את אלו מהן שהסתתרו לו מתחת לאף ונשכחו באחד המסכים האחוריים של דף הבית.

 

נמרוד אליאס ואילון וולגר נמרוד אליאס ואילון וולגר צילום: נמרוד גליקמן

 

כיום מותקנת המערכת של TapReason בעשרות אפליקציות ובהן mySupermarket ו־Quick Text Pro. לפי דיווחיה היא מגיעה ל־5 מיליון מכשירים ול־170 אלף משתמשים יומיים, ולטענתה משתמשים מורידים אפליקציות המקודמות דרכה בשיעור הגבוה ב־22% מהממוצע.

 

הנוסחה מאחורי המערכת כוללת שימוש במאגר נתונים עצום הכולל פרמטרים רבים של פילוח, התנהגות ואישיות, לצד הקפדה על למידת הרגלי המשתמשים לאורך זמן. את המערכת הזו מוכרת החברה למפתחי האפליקציות כשירות מבוסס ענן שמייתר את הצורך בהתקנת תוכנה מיוחדת. מודל ההכנסות של החברה מבוסס על היקף הפעולות שהמשתמש ביצע, שיטה המקובלת בעולם הפרסום מבוסס הביצועים (CPA).

 

TapReason

מוצר: טכנולוגיה לעידוד שימוש ביישומי מובייל

עובדים: 3

מייסדים: נמרוד אליאס, אילון וג'יין וולגר

גיוסי הון: מגייסים חצי מיליון דולר בימים אלה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x