אפליקציות

פייסבוק השיקה באופן רשמי את סלינגשוט

אפליקציית שיתוף המדיה החדשה של הרשת החברתית זמינה רק בארצות הברית, ומאפשרת למשתמשים לצלם, לשלוח ולשתף תמונות בצורה אנונימית - בדומה לסנאפצ'ט

עומר כביר 12:0718.06.14
האם פייסבוק תהפוך את כל הגולשים למשתמשים פעילים יותר? הרשת החברתית מנסה להמציא מחדש את השיתוף ברשת עם אפליקציה שמחייבת את כל המשתמשים ליצור ולשתף תוכן, ולא רק לצרוך אותו בצורה פסיבית.

אתמול (ג'), השיקה הרשת החברתית אפליקציית שיתוף תמונות וסרטונים בין חברים בשם סלינגשוט (Slingshot) - זאת מספר ימים לאחר שהאפליקציה דלפה לרשת. האפליקציה נתפסת כמתחרה ישירה לסנאפצ'ט, אפליקציית התקשורת שפייסבוק ניסתה לרכוש ללא הצלחה תמורת 3 מיליארד דולר. בדומה לסנאפצ'ט גם בסלינגשוט התמונות והסרטונים שנשלחים דרכה זמינים רק לפרק זמן קצר.

 

אפליקציית סלינגשוט אפליקציית סלינגשוט

 

ואולם, החידוש העיקרי שלה על פני המתחרות מצוי באופן שיתוף התוכן: משתמש יכול לצלם תמונה או וידיאו ולשלוח לחבריו (Sling, בלשון האפליקציה), אבל אלו יוכלו לצפות בתוכן רק אם ישתפו תכנים משלהם איתו. התוצאה היא אפליקציה שבה אין דבר כזה צריכת תוכן פאסיבית, אלא כזאת שיש כל הזמן ליצור ולשתף בה תוכן.

 

"עם סלינגשוט, רצינו לבנו משהו שבו כל אחד הוא יוצר, ואין אדם שהוא רק צופה", נכתב בבלוג הרשמי של האפליקציה. “כשכולם משתתפים, יש פחות לחץ, יותר יצירתיות ואפילו הדברים הקטנים בחיים יכולים להפוך לחוויות שיתופיות מדהימות. זאת המשמעות של סלינגשוט".

 

תכנים ששותפו באפליקציה לא נשמרים, ונמחקים ברגע שהמשתמש עובר לתמונה או לסרטון הבאים. “תמונות וסרטונים לא נשארים לנצח והתוצאה היא שיתוף יותר יצרי וספונטני. אנחנו יכולים לתקשר באותה דרך שבה אנו חיים: ברגע עצמו. נהנו להשתמש בסנאפצ'ט כדי להעביר מסרים זמניים. עם סלינגשוט יש לנו הזדמנות ליצור משהו חדש ושונה: חלל שבו אפשר לשתף רגעים יומיומיים עם הרבה אנשים בבת אחת".

 

האפליקציה זמינה בשלב זה למשתמשי iOS ואנדרואיד בארצות הברית בלבד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x