שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

AOL ממנה את רן הר נבו לעמוד בראש חטיבת הווידאו שלה

הבכיר הצטרף לחברה לאחר שרכשה את 5min שהקים ופועל בתחום שירותי הווידאו בענקית האינטרנט. AOL תרחיב את מרכז פיתוח הווידאו שלה בישראל ותגייס לשם כך 40 עובדים

מאיר אורבך 17:5123.10.13

חברת AOL מרחיבה את חטיבת הווידאו שלה - וממנה את רן הר נבו הישראלי לעמוד בראשה. החטיבה, שפועלת בישראל, תגייס 40 עובדים למרכז הפיתוח המקומי (אותו מנהל חנן לשובר) במסגרת הרחבת הפעילות. הר נבו צפוי לנהל את תחום הווידאו כולו בחברה, לאחר שהצטרף אליה במסגרת רכישת הסטארט-אפ של 5min.

בחטיבה המורחבת תיכלל הפעילות של Adap.tv שנרכשה לאחרונה ופעילויות הווידאו של נציגויות AOL ברחבי העולם - בטוקיו, סידני, לונדון, רומא, מדריד, שטוקהולם, מינכן, ניו יורק, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס.

 

משקיעה בווידאו. AOL משקיעה בווידאו. AOL

 

הר נבו ומחזיק כיום תפקיד מרכזי בהובלת תחום הווידאו בחברה, עיצוב מודל הסינדיקציה, השקת המטרייה הכללית של תכני הוידאו באתר תחת המותג AOL On, השקת 15 סדרות מקור ועוד.

 

AOL מציעה היום את אחת מספריות ה-Premium Video הרחבות ביותר עם 700 אלף קטעים המשודרים לרשת של יותר מ-1,700 שותפי תוכן כTimes, Discovery- Martha Stewart ,ESPN ועוד.

 

בסוף השבוע פורסם בארה"ב דירוג Comscore של החברות שזכו להצלחה בולטת בפעילות בתחום וידאו. לפי נתוני קומסקור, AOL הגיעה למקום הראשון בכמות החשיפות לפרסומות וידאו בספטמבר עם 3.7 מיליארד פרסומות, ועקפה את יוטיוב של גוגל שהגיע למקום השני. עוד עלה מהנתונים כי הזמן הכולל לצפייה בפרסומות וידאו עמד בחודש שעבר על 8.5 מיליארד דקות, כשגם כאן AOL תופסת את המקום הראשון עם 1.7 מיליארד.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x