$
ועידת המובייל 2014
ועידת המובייל 2014 גג כתבה תחרות ה סטארט-אפ מובייל 2014 לדף כתבה

MMM - לקשר בין לקוחות לנותני שירות

אפליקציה ליצירת קשר בין עובדים לנותני שירות בארגון - במקום לשוחח על גבי שיחת צ'ט, מגדירים עבור נותן השירות את הקטגוריה והשירות המדובר

אסף גלעד 22:1307.10.13

מוצר: אפליקציה ליצירת קשר בין עובדים לנותני שירות בארגון

עובדים: 5

משרדים: הרצליה פיתוח

מייסדים ומנהלים: מיכל ובועז קידר

גיוס הון: מימון עצמי של המייסדים

 

 

מוסד שירות הלקוחות הטלפוני טרם עבר בצורה נאותה לסלולר. כשמדובר בנותני שירות, עדיין אין תחליף לשיחה טלפונית עם נותן השירות. חברת מכלול הישראלית מקווה לשנות את התמונה הזו, עם אפליקציה שכבר הצליחה לצבור 3,500 משתמשים ועשרות חברות שמשתמשות בה כדי ליצור קשר עם לקוחותיהן ועובדיהן.

 

מדובר בממשק פשוט: במקום לשוחח על גבי שיחת צ'ט, מגדירים עבור נותן השירות את הקטגוריה והשירות המדובר, כמו למשל: "בעיית חשמל" מתוך קטגוריית "תחזוקה" או "הגדר את תיבת הדואר הארגונית שלי", מתוך קטגוריית "מחשוב העובדים".

 

מימין: עמרי ברזילי, מיכל קידר ובועז קידר מימין: עמרי ברזילי, מיכל קידר ובועז קידר צילום: עמית שעל

 

האפליקציה הפכה פופולרית במיוחד בקרב ארגונים לשימוש פנימי בין העובדים, ובין השאר משמשת ארגונים גדולים כמו פייזר ומיקרוסופט. באחרונה החלה מיקרוסופט להפיץ את האפליקציה בקרב לקוחותיה הארגוניים, אך היא ניתנת להורדה גם מחנות האפליקציות של אפל לאייפד ולאייפון, לאנדרואיד ולווינדוס מובייל 8, למשתמשים רשומים בלבד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x