$
הייטק והון סיכון

Wibbitz: החדשות שמדברות אליך

הסטארט-אפ הישראלי פיתח אפליקציה שהופכת חדשות מטקסט לווידאו ובו אינפוגרפיקות וקריינות קצרה. החברה מתכננת להטמיע גם פרסומות בקליפים, מה שעשוי לצוד את עיניהם של אתרי חדשות וענקיות רשת

אסף גלעד 16:1019.08.13

בסוף יוני השיק הסטארט-אפ הישראלי Wibbitz את אפליקציית החדשות שלו, שמציגה אלטרנטיבה לדרך שבה אנחנו צורכים תוכן: במקום טקסט, Wibbitz מציעה קליפ קצרצר של דקה עד שתיים ובו היא משגרת לעבר הצופה תמונות ואינפוגרפיקות שמתארות את הסיפור.

בנוסף, Wibbitz כללה בשירות גם קול מכני שמסכם את הכתבה הכתובה ומקריא אותה במבזק של דקות ספורות.

 


 

מאז ההשקה זכתה האפליקציה לכעשרות אלפי הורדות - בינתיים לאייפון בלבד - ולביקורות אוהדות בבלוגים הטכנולוגים בארה"ב. בימים האחרונים השיקה החברה ערוץ פיננסי חדש שמסוגל לעבד מידע מתוך הבורסה בניו יורק, הנסאד"ק ומדדי סחורות עולמיים ולבנות מהם כתבת וידאו בת 45 שניות.

 

בדרך לפרסומות וידאו מותאמות אישית

 

החזון של Wibbitz מרחיק לכת מעבר לסרטוני חדשות: כמו Eyeview או Sunday Sky הישראליות, היא מבקשת לחדור לעולם הפרסום בוידאו, כזה שמקרין לגולש את הסרט את התוכן המתאים לו בזמן שמתאים לו.

 

אם תצליח לפצח את הנוסחה ליצירת פרסומת וידאו מותאמת אישית לגולשים, היא עשויה לסייע בצמצום דעיכתם של רבים מאתרי החדשות. האקזיט של אדפטיבי הישראלית-אמריקאית לפני כשבועיים הוכיח לכולם ש-AOL מוכנה להוציא כמעט את כל קופת המזומנים שלה על אוטומציה בתחום הוידאו לאתרי תוכן; ל-Wibbitz יש פוטנציאל להיות הדבר הבא בתחום.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x