$
אפליקציות

מנכ"ל WhatsApp טוען: "עקפנו את טוויטר"

אפליקציית המסרים המיידים הגיעה כבר ל-200 מיליון משתמשים פעילים. לפי מנכ"ל החברה, זאן קואום, היא כעת הרשת החברתית השניה בגודלה

עומר כביר 12:4917.04.13
לאפליקציית המסרים המיידים הפופולרית WhatsApp יש כבר יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים בחודש, השולחים 20 מיליארד הודעות מדי יום – כך טען אתמול (ד') מנכ"ל החברה, ז'אן קואום, בוועידת Dive Into Mobile של בלוג הטכנולוגיה AllThingsD.

 

 

 

“אנחנו יותר גדולים מטוויטר", פסק קואום בנחרצות, אף שהרשת החברתית המתחרה הודיעה על חציית קו 200 מיליון המשתמשים כבר דצמבר שעבר ומאז הוסיפה בוודאי עוד כמה מיליוני משתמשים. לדברי קואום, וואטסאפ הגיעה ל-200 מיליון המשתמשים שלה עם פחות מ-50 מהנדסים, היחס הגבוה ביותר בין עובדים גבוהים למשתמשים פעילים בכל חברה טכנולוגיה פעילה כיום.

 

ג'אן קואום, מנכ"ל WhatsApp ג'אן קואום, מנכ"ל WhatsApp צילום: Asa Mathat, All Things Digital

 

קואום טען עוד כי באפליקציית המובייל הפופולרית של החברה עוברים מדי יום כ-20 מיליארד הודעות. בנוסף, הוא דיבר על היכולת של החברה לייצר הכנסות: "אנחנו מתנגדים לפרסום, ומאוד גאים בזה. מי אוהב פרסומות? אנחנו מופצצים בכל כך הרבה פרסומות בחיי היומיום שלנו והרגשנו שסמארטפונים הם לא המקום לכך. הטלפונים שלנו קשורים אלינו באופן אינטימי. לשים פרסומות על מכשיר כזה זה רעיון רע. אתה לא רוצה שפרסומות יפריעו לך כשאתה מדבר עם האנשים שקרובים אלייך."

 

בהמשך, הוא הרחיב על אסטרטגיית המוניטיזציה של החברה: "המודל העסקי שלנו פשוט. דולר בשנה. אם נעשה משהו אחר, זה פשוט יפריע. אנחנו רוצים מוצר נהדר וחוויית משתמש נהדרת. אנחנו בדרך לעולם שבו יהיו מיליארדי טלפונים. וברגע שזה יקרה, יהיה קל מאוד ליצור הכנסות. אבל הרבה יותר אנשים צריך להצטרף למהפכת הסמארטפונים והרבה יותר אנשים צריכים לקנות יותר טובין עם הטלפונים שלהם לפני שזה יקרה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x