$
אינטרנט

מאייר: "עבדתי קשה כדי להפוך את יאהו למקום שאנשים רוצים לעבוד בו"

מנכ"לית יאהו חשפה בפורום דאבוס כי החברה מחפשת דרך להפוך את האינטרנט לאישי עבור כל משתמש

רפאל קאהאן 16:4926.01.13

בראיון טלוויזיוני ראשון מאז נכנסה לתפקיד, מנכ"לית יאהו מריסה מאייר חשפה אמול בפורום דאבוס את כוונותיה ביחס לאסטרטגיה החדשה של יאהו.

"חברות טכנולוגיה חיות ומתות על בסיס הכישרון של עובדיהן", אמרה מאייר. "עבדתי קשה כדי להפוך את יאהו למקום שאנשים רוצים לעבוד בו, זה יסייע לנו למשוך כישרונות חדשים לחברה". האתגר הגדול שלה הוא לגבש אסטרטגיה חדשה לחברת האינטרנט הוותיקה, זאת לאחר שלא הצליחה להתברג בשלוש המהפכות הטכנולוגיות של השנים האחרונות: חיפוש, מדיה חברתית ואינטרנט במכשירים ניידים.

 

מריסה מאייר מריסה מאייר צילום: בלומברג

 

לדברי מאייר, החברה מחפשת דרך להפוך את האינטרנט לאישי עבור כל משתמש ותציג "זרם מסודר של מידע, שבו הרשת מסודרת עבור המשתמש ומופיעה גם במכשיר הסלולרי". מידע המשתמשים ייבנה למעין גרף שיציג את כל מה שמשותף למשתמשים, ויסייע ליצור רשת אישית.

 

תוכן למכשירים ניידים הוא המנוע שמאייר מייעדת ליאהו, ובהקשר זה הדגישה כי "מה שנחמד ביאהו, זה שיש לנו כל התוכן שאנשים רוצים לקבל על הטלפונים שלהם, אצלנו נמצאים ההרגלים היומיומיים". עוד אמרה, כי ליאהו מספר נרחב של שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ובהן גוגל, אפל ופייסבוק. "מכיוון שיאהו איננה מייצרת מכשירים ניידים, מערכת הפעלה למובייל, דפדפן או רשת חברתית, כיצד נוכל להתחרות?", אמרה. "התשובה, לדעתי, היא לאפשר לנו להפוך לשותפים, ובכך נתמקד. יאהו תמיד היתה חברה נחמדה מאוד".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x