הייטק והון סיכון

אינראקטיב גייסה 3.5 מיליון דולר בהובלת אוורגרין

הסטארט-אפ, שמסייע למפתחי אפליקציות לשלב פרסומות, גייס מאז הקמתו 8.5 מיליון דולר

אסף גלעד 22:2207.08.12

הסטארט-אפ אינראקטיב (Inneractive), שמסייע למפתחי אפליקציות לשלב פרסומות באפליקציות, גייס סבב שלישי של הון בהיקף 3.5 מיליון דולר. סבב זה מביא את החברה לסך גיוסים של 8.5 מיליון דולר מאז הקמתה בשנת 2007.

 

את הסבב הנוכחי הובילה כמו גם בסבב הקודם קרן ההון סיכון הישראלית

אוורגרין, שהתפרקה בשנה האחרונה. הקרן, שניהלו עד לאחרונה ארז שחר ובועז דינטי, אינה משקיעה בחברות חדשות, אך היא מבצעת סבבי גיוס המשכיים לחברות שבהן היא כבר מושקעת, ואינראקטיב היא אחת מהן. עוד מושקעים בחברה עידן עופר, ירון אדלר, אהוד הילמן ואנדרי פרוכרטר.

 

אינרקטיב, שייסדו עופר יהודאי וזיו אלול, פיתחה מערכת פרסום למפתחי אפליקציות שמבצעת אופטימיזציה של שטחי פרסום ומודל פרסום על גבי האפליקציה שלהם, ומאפשרת להם להרוויח כסף ממפרסמים. באמצעות המערכת שלה, המסופקת באמצעות חבילת קוד למכירה (SDK), יכול המפתח לבחור בזמן אמת את מודל הפרסומות הרווחי ביותר או את החברה שתשלם עבור שטח המדיה את המחיר הגבוה ביותר. ניתן לבצע את האופטימיזציה בצורה אוטומטית או ידנית. בהמשך מבצעת החברה את האיטגרציה של התוכנה עם רשת הפרסום, ומבצעת עבור המפתח את הסליקה. אחד הלקוחות הבולטים שלה הוא משחק הנינג'ה פרוט הפופולרי.

 

המערכת של אינרקטיב מאפשרת למפתחי האפליקציות שילוב של 120 רשתות פרסום סלולריות על פני 200 מדינות ועל פני פלטפורמות כגון iOS, אנדרואיד, בלקברי ווינדוס מובייל. בין הרשתות המובילות ניתן גם למצוא את Amobee הישראלית, את Jumptap הישראלית לשעבר וכן את Madhouse ו-Mojiva.

 

הגיוס יאפשר לחברה לפתוח משרדים בניו יורק, הודו וסינגפור נוסף על המשרדים הקיימים בלונדון, תל אביב ועמק הסיליקון. החברה פעילה בענף תחרותי ביותר, שבין השמות הבולטים בו חברת Mobclix, שנרכשה על ידי וולטי לפני כשנתיים, והחברות Smaato שגייסה 7 מיליון דולר ו- Nexage שגייסה 15 מיליון דולר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x