$
אינטרנט

פולבר: "חברות צריכות סמנכ"ל שיקשיב ללקוחות ברשתות החברתיות"

היזם הסדרתי בכנס טכנולוגיה פיננסית של בנק הפועלים: "ניתוח של הודעות בפייסבוק ובטוויטר יכול ללמד הרבה מאוד על הצלחה של תוכנית עסקית"

מישל אודי 11:2807.05.12

"חברה שאין לה בנוסף לסמנכ"ל שיווק גם 'סמנכ"ל הקשבה', שמקשיב ללקוחות באמצעות הרשתות החברתיות, לא תצליח להבין את הלקוחות - לא רק בתעשייה הפיננסית אלא בתעשייה בכלל". כך אמר היום (ב') היזם הסדרתי ג'ף פולבר, שדיבר בכנס טכנולוגיה פיננסית של בנק הפועלים. פולבר ציטט את הסרט "וול

סטריט", שם נאמר כי הדבר החשוב ביותר הוא מידע, והוסיף כי ברשתות החברתיות ניתן למצוא את המידע.

 

"במסחר למדתי שלא משנה הטכנולוגיה, אלא מערכת היחסים שלך עם הלקוחות" אמר פולבר. "מי שמבין את הלקוח יכול לבצע יותר פעולות איתו ולהרוויח מכך – בבנקים ובעסקים אחרים".

 

פולבר ציין בדבריו כי "ההבדל בין טוויטר לפייסבוק הוא גדול: בטוויטר כולם יכולים לראות את הדברים שאמרת, והאפשרות של העברת המסרים לקהל נרחב היא עצומה". היזם הדגים זאת באמצעות הודעה של ארגון "רופאים ללא גבולות", שניסה לנחות בהאיטי בעת התרחשות רעידת האדמה ולא קיבל אישור מחיל האוויר האמריקאי. "הכתבת אן קורי כתבה על זה, ואני הפצתי את ההודעה שלה בחשבון שלי. אז קרה דבר מדהים: חיל האוויר הודיע לי כי הם מטפלים בנושא. אחרי שעה הם הודיעו לי שהמטוס נחת".

 

 

היזם סיפר כי בילדותו היה מקשיב לתחנות רדיו רחוקות, כולל רדיו קול השלום. "זה לימד אותי להקשיב, ולימד אותי על רצונם של אנשים לחפש חיבור לאנשים אחרים. זה קרה עם כתבי המערות בעבר, והיום זה באמצעות רשתות חברתיות. כבר היום ניתוח של הודעות בפייסבוק ובטוויטר יכול ללמד הרבה מאוד על הצלחה של סרט או תוכנית עסקית – רק צריך לדעת להקשיב. מי שמבין להצליח את החיבור יעשה הרבה מאוד כסף".

 

פולבר נחשב למומחה עולמי בתחום טכנולוגית הטלפון על גבי אינטרנט - VoIP, ובנה את הונו בהשקעה בחברות בתחום. על ההצלחה בתחום העסקי אמר פולבר כי "משקיעים מצליחים עושים זאת בעזרת תחושת בטן. אין לכך תחליף".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x