$
מכשירים ומדריכים

RIM: שירותי הבלקברי בעולם חוזרים לפעילות בהדרגה

לאחר כשלושה ימים של חוסר פעילות של שירותי הבלקברי באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו - מסבירים ב-RIM את הסיבה לתקלה ואומרים שהשירות חוזר לפעול לאט אבל בטוח

שי ענבל 10:4713.10.11

בשעות אלה מיליוני משתמשי בלקברי באירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה עדיין סובלים מהשבתה בשירותי ה-BIS של החברה - החמורה והממושכת שידעה RIM בשנים האחרונות. בצעד נדיר, מתייחסים בחברה לתקלה שמונעת ממשתמשים לקבל מיילים, לגלוש באינטרנט ולהשתמש בשירותי ה-BlackBerry Messenger.

 

"עבור

כל לקוחות בלקברי", כך נפתחת ההודעה לעיתונות שהוציאה החברה וחתום עליה מנהל מערכות המידע הראשי (CIO) של RIM, רובין ביינפיט. "ראשית, אני מעוניין להתנצל על ההפרעות באספקת השירות והעיכובים שרבים מכם חוו השבוע. רציתי ליצור עמכם קשר באופן אישי, לדווח לכם על הבעיות שאנו מנסים לפתור ולענות על חלק מהשאלות שנשאלנו בימים האחרונים".

 

"אתם, כלקוחותינו, תלויים בשירותינו עבור מידע בזמן אמת, וכרגע אנו מאכזבים אתכם. אנו לוקחים את העניין בשיא הרצינות ויש לנו אנשים שמכל העולם עובדים מסביב לשעון כדי לפתור את הבעיה. אנו מאמינים שאנחנו יודעים מדי זה קורה ועובדים במלוא המרץ כדי לחזור לפעילות מלאה בכל העולם הכי מהר שאנו יכולים".

 

בהמשך ההודעה מסביר מנהל מערכות המידע של RIM על מצב התקלה באזורים בעולם, כאשר ברוב העולם שירות המייל של החברה חזר לפעול וב-RIM פועלים כדי "לשחרר" את כל ההודעות שהתעכבו. באירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה הגלישה באינטרנט לא פועלת כשורה עבור רוב האנשים, ושירות ה-BBM (ה-BlackBerry Messenger) עדיין סובל מעיכובים בקבלת הודעות עבור משתמשים - דבר אותו בודקים בחברה.

 

"אנו עושים כל שביכולתנו כדי להחזיר את שירותי הבלקברי לקדמותם, ולהחזיר את אמון לקוחותינו", מסכמים ב-RIM. באותו עמוד ניתן גם לצפות בעדכונים על מצב התקלה. לפני שעות מספר נכתבה הודעה שבחברה רואים שיפור משמעותי ברמות הפעילות של שירותי בלקברי באירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה - ושבארה"ב וקנדה גם ישנו שיפור בתעבורה - אם כי התוצאה הסופית עשויה להשתנות בין משתמשים.

 

החל מיום שני מתלוננים משתמשי בלקברי רבים, גם בישראל, על תקלות בקבלת מיילים ובגלישה ברשת - תקלה שהתבררה ככלל עולמית וכזו שאינה מתמקת במפעילה ספציפית. מאוחר יותר בישרה RIM שההשבתה בשירותי ה-BIS של החברה (שאחראים על אימייל, גלישה ו-BBM) משפיעה על אזורים נרחבים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. לאחר מכן התברר שגם בהודו מושפעים מהתקלה, ואפילו משתמשים בארה"ב, דרום אמריקה וקנדה לא מצליחים לקבל מיילים ולגלוש באינטרנט.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x