$
אינטרנט

לא צריכים לחפש גולשים: יותר ממיליארד נכנסו לאתרי גוגל במאי

לפי קומסקור גוגל חוצה לראשונה את קו מיליארד המבקרים, לפני אתרי מיקרוסופט עם 905 מיליון. פייסבוק מובילה במשך הזמן שהגולשים מבלים בה

יוסי גורביץ 11:1922.06.11

אתרי גוגל גרפו במהלך חודש מאי 2011 יותר ממיליארד מבקרים יחודיים - כך עולה מנתוני חברת המעקב קומסקור, שפורסמו אתמול (ג'). אתרי גוגל, בהם גם שירות הדואר ג'ימייל ואתר הסרטונים יוטיוב, רשמו עלייה של 8.4% במספר המבקרים ביחס לחודש המקביל ב-2010. זוהי הפעם הראשונה שבה חברה כלשהי

עוברת את קו מיליארד הגולשים בחודש.

 

במקום השני נמצאים אתרי מיקרוסופט, עם כ-905 מיליון מבקרים, ועלייה מרשימה של 15%. במקום השלישי נמצאת פייסבוק, עם כ-714 מיליון מבקרים וזינוק של 30%. את המקום הרביעי תופסת יאהו, ש-689 מיליון מבקרים פקדו את אתריה במהלך חודש מאי, עליה של 10.8% בהשוואה לשנת 2011.

 

עם זאת, פייסבוק מובילה על גוגל ומיקרוסופט בנתון חשוב אחר: משך הזמן שבו מבקרים נשארים בה, תחום שבו עקפה לראשונה הרשת החברתית את גוגל באוגוסט 2010, ואת מיקרוסופט בתחילת השנה.

 

במהלך החודש שעבר זינק משך הזמן של הביקור הממוצע בפייסבוק ב-66.6% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד, והזמן הכולל שהגולשים בילו באתר עמד על 250 מיליארד דקות בחודש.מיקרוסופט, שרשמה ירידה של כ-13.6%, הגיעה למקום השני עם 204 מיליארד דקות, וגוגל - עם עליה של כ-13% - למקום השלישי, עם כ-200 מיליארד דקות.

 

כשהחלה קומסקור לבצע את המדידות שלה, בתחילת 2006, החברה המובילה במספר המבקרים היתה מיקרוסופט: כ-539 מיליון מבקרים הגיעו לאתריה. מספר הגולשים באתרי גוגל עמד על כ-496 מיליון. מאז הגדילה גוגל את נתח השוק שלה באופן משמעותי, הרבה באמצעות ג'ימייל. הערכותיה של קומסקור נשענות על מדגם של כשני מיליון גולשים, כמו גם על נתונים שהיא מקבלת ממספר גדול של אתרי תוכן (לא כולל גוגל עצמה). דובר גוגל נמנע מלהגיב על הידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x