$
אינטרנט

עלייה בצפייה בווידיאו בפייסבוק, יוטיוב ממשיכה להוביל בגדול

קומסקור: למרות ההתחזקות, פייסבוק עדיין מפגרת אחרי אתרי מיקרוסופט ויאהו. בפברואר צפו בסרטונים כ-170 מיליון גולשים בארה"ב

דור צח 11:1018.03.11
גוגל ממשיכה להוביל בגדול את שוק הווידיאו ברשת - כך עולה ממחקר שפרסמה קומסקור אמש (ה'). פייסבוק רושמת התחזקות בתחום זה, אך עדיין ממוקמת רק רביעית בטבלת האתרים שמספקים את תכני הווידיאו הנצפים ביותר.

 

לפי המחקר, קרוב ל-170 מיליון גולשים בארה"ב צפו בווידיאו ברשת
בחודש פברואר, ובסך הכל נרשמו יותר מ-5 מיליארד צפיות בתכנים אלה. גוגל, בעיקר באמצעות יוטיוב, נהנתה מכ-1.8 מיליארד צפיות מצד 141 מיליון גולשים.

 

הגולשים שצפו בסרטונים דרך אתרי גוגל הקדישו להם בממוצע 261.6 דקות החודש. סביר להניח שבגוגל עוקבים בעניין רב אחרי נתון זה: החברה מנסה להפוך את יוטיוב לפלטפורמה שתכיל גם סרטים שמופקים ברמה מקצועית יותר, ולא רק סרטוני גולשים, על מנת להגדיל את מספר הדקות שהגולשים מבלים באתר ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור מפרסמים.

 

יותר מ-46 מיליון גולשים אמריקאים צפו בתכני וידיאו דרך פייסבוק בפברואר, ובסך הכל נצפו 170 מיליון סרטונים כאלה. מדובר בהתחזקות משמעותית לעומת ינואר - אז צפו בתכנים שמספקים גולשי הרשת החברתית רק 42 מיליון איש, בהיקף של 122 מיליון צפיות.

 

עם זאת, פייסבוק עדיין מפגרת בדירוג אחרי אתרי מיקרוסופט (49 מיליון גולשים, כ-298 מיליון צפיות) ויאהו (46.7 מיליון גולשים, 200 מיליון צפיות). בנוסף, הגולשים מקדישים רק 18.5 דקות בממוצע בחודש לצפייה בסרטונים ברשת החברתית - הרבה פחות מאשר בקרב המתחרים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x