אינטרנט

מעכשיו בטוויטר: פרסומות בין ציוץ לציוץ

בשירות המיקרו-בלוגינג לא מסתפקים בפרסום בעמוד הראשי, ויקדמו תכנים שיווקיים גם בין הציוצים שיראו הגולשים. ניסוי שערכה טוויטר מנבא הצלחה לפרסומות החדשות, וירג'ין וסטארבקס כבר בפנים

שלי פריצקר 11:5702.11.10

שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר החל לשתול פרסומות בפיד המרכזי של משתמשיו (Timeline), במסגרת מודל מסחרי חדש. חברות הענק וירג'ין, סטארבקס ורד בול כבר חתמו על הסכם ארוך טווח עם טוויטר.

 

עד היום המשווקים יכלו לקנות "ציוצים מקודמים", ולקבל מיקום מועדף בעמוד הראשי של האתר,

אך בשירות מנסים להרחיב את מודל ההכנסות מפרסום - ועל כן החליטו לקדם את החברות גם ב-Timeline. הפרסום יופיע בעמודי הגולשים גם אם הם לא נרשמו כעוקבים של המותגים המקודמים.

 

הפרסומות יושתלו בדפיהם של הגולשים בהתאם לאנשים ולחברות שהם נוהגים לעקוב אחריהם. אם אחד המשתמשים עוקב אחרי חברת קפה אחרת או אחרי אנשים שמדברים על קפה - הדף שלו ייחשב למטרה חמה עבור סטארבקס. הדבר עשוי להעלות שוב שאלות בדבר פרטיותם של הגולשים והמידע שנאסף עליהם, שהפכו למרכזיות יותר בתקופה האחרונה.

 

לפי הניסוי שערכה טוויטר, הכלי הפרסומי החדש זכה להצלחה ולהקלקות מרובות, שכן מדובר בפרסום מבוסס תוכן שמתמקד בהנעה לפעולה ולא בהצגת סיסמאות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x