$
אינטרנט

הרשת החברתית של גוגל, סבב ב'

אחרי שכשלה בניסיונה לשווק את הרשת החברתית באזז, גוגל לא תרשה לעצמה לוותר על מידע שרק לפייסבוק יש גישה אליו

עומר כביר 14:1231.07.10

גוגל באזז נכשל. השירות החברתי המשולב בג'ימייל שהשיקה ענקית הטכנולוגיה לפני חמישה חודשים לא זכה לפופולריות רבה, ומעט הבאזז שהוא יצר היה בעיקר שלילי — בעיקר סביב בעיות הפרטיות הקשות שלו.

 

מבחינת גוגל מדובר בחדשות רעות מאוד. לפני כמה חודשים עקפה פייסבוק את גוגל כאתר הפופולרי בארה"ב, ומדי יום היא אוספת יותר ויותר מידע על

חייהם ומעשיהם של משתמשיה, מידע שגוגל רוצה וצריכה. זהו גם המידע שעד עכשיו היא גם לא הצליחה להשיג.

 

אבל גוגל לא מתכוונת לוותר. ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח השבוע שהחברה מנהלת מגעים עם חברות משחקים מקוונים, דוגמת זינגה, כחלק ממאמציה להשיק רשת חברתית מלאה לכל דבר ועניין, שתוכל להתחרות באופן מוצלח יותר בפייסבוק מגוגל באזז המושמץ והמוגבל.

 

הפרסום מאשר שגם בגוגל מבינים שהבאזז לא עובד, ושצריך לצלול לנושא במלוא הרצינות כדי להפוך לגורם משמעותי בשוק הרשתות החברתיות ולהילחם בקרב על המידע האישי של הגולשים. ומה אם גם הניסיון הזה ייכשל? גוגל תמיד יכולה לנסות ולרכוש את פייסבוק, לפני שזו תהיה גדולה מספיק כדי לרכוש את גוגל בעצמה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x