$
פטנטים וקניין רוחני

הקמפיין של גוגל לשוק הארגוני מוכיח את עצמו

מאז שפתחה במסע פרסום הקורא לחברות ולעסקים לעבור לשירותי התוכנות הארגוניות שלה, הצטרפו לחבילת Google Apps כ-250 אלף חברות. כעת גוגל מרחיבה את הקמפיין למדינות נוספות

יוסי גורביץ 14:1020.10.09

התחרות על השוק העסקי בין גוגל למיקרוסופט מתחממת: לאחר שיצאה בקמפיין פרסום הקורא לעסקים לעבור לשירותי התוכנות הארגוניות שלה - Google Apps - גוגל מרחיבה אותו אל מעבר לגבולות ארצות הברית, ומסע הפרסום שלה יכלול בקרוב גם את המדינות בריטניה, צרפת, יפן, קנדה, אוסטרליה וסינגפור.

 

מאז שפתחה גוגל בקמפיין תחת הסיסמה "Going Google" באוגוסט, הצטרפו לחבילה העסקית שלה כ-250 אלף חברות, וכיום משתמשים בשירותיה כשני מיליון עסקים. בכך מגיעה מספר המשתמשים ב-Google Apps, על פי גוגל, ל-20 מיליון ב-100 מדינות. באופן חריג לגוגל, מסע הפרסום ל-Google Apps לא הוגבל לאינטרנט, והיא פנתה גם לשלטי חוצות בכבישי ובערי ארצות הברית.

 

החבילה העסקית של גוגל מיועדת להתחרות עם זו של מיקרוסופט, שמציעה לחברות את שרתי המייל אקסצ'יינג וחבילת התוכנות אופיס. במסגרת המאמצים לערער את מעמדה של מיקרוסופט בשוק הארגוני, הוציאה גוגל לאחרונה שני שירותים מגרסת הבטא – את שירות המייל שלה, ג'ימייל, ואת שירות גוגל דוקס, שני שירותים שהושארו תחת הגדרת גרסת ניסוי במשך כמה שנים, הרבה מעבר למקובל.

 

ככל הנראה, עיתוי הרחבת הקמפיין אינו מקרי: בקרוב אמורה מיקרוסופט להשיק גרסה מקוונת של אופיס, שתתחרה ישירות ב-Google Docs, וביום חמישי השבוע היא תשיק באופן רשמי את מערכת ההפעלה החדשה שלה, חלונות 7. כזכור, בשעת ההכרזה על מיקרוסופט על מנוע החיפוש שלה, בינג, הכריזה גוגל על Wave; וסמוך להשקתו של מנוע החיפוש וולפראם אלפא, מיהרה גוגל להודיע על שדרוגים למנוע החיפוש שלה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x