$
אינטרנט

פייסבוק מאפשרת לראשונה פרסום בדף הבית בישראל

את שטחי הפרסום החדשים באתר הרשת החברתית תשווק בארץ באופן בלעדי חברת אורידיאן, והם יאפשרו ליצור פילוח של קהל היעד לפי נתונים כגון גיל, מין, מקום מגורים ועוד

מיכל תוסייה-כהן 15:3722.09.09

פייסבוק הכריזה על הוספת שטחי פרסום חדשים בדף הבית של האתר, המותאמים במיוחד לפרסום ממוקד ברשת חברתית. הנהלת הרשת החברתית מינתה את חברת אורידיאן מקבוצת Ybrant Digital כמשווקת יחידה בישראל של אפיק הפרסום החדש.

 

עד היום שיווקה אורידיאן מודעות מילים בפייסבוק, והיתה היחידה ששיווקה באנרים לפרסום באתר. זוהי הפעם הראשונה שפייסבוק מאפשרת פרסום מסחרי בדף הבית.

 

שטחי הפרסום החדשים יאפשרו למפרסמים בהם לקשר אותם - נוסף לאתרי החברה עצמם - לעמודי "אוהדים" (Fans) של החברה, לטופס התעניינות כחלק מהאתר, או לאפליקציה שפיתח המפרסם על גבי הפלטפורמה. בנוסף, יכול המפרסם לבצע פילוח של קהל המטרה שייחשף לפרסום על פי נתונים כמו: גיל, מין, מקום מגורים, מצב משפחתי ועוד.

 

עבור המפרסמים הישראליים מדובר באפשרות להרחיב את הפרסום ברשת החברתית, הנחשבת לגדולה בעולם. בימים אלו מעלה אורידיאן לאוויר קמפיינים ראשונים של לקוחות ישראלים בעמוד הבית.

 

על פי הערכות, יותר מ-1.7 מיליון ישראלים פעילים בפייסבוק, והאתר מדורג בחמישיית האתרים המובילים בישראל. שיעור הביקורים באתר הוא למעלה מ-50% חשיפה יומית. כיום כולל האתר יותר מ-56,000 אפליקציות. זמן השהיה באתר פייסבוק נחשב ארוך במיוחד יחסית לאתרים אחרים – כ- 23.8 דקות בממוצע.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x