שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
30 דקות

30 דקות או פחות

"ויתרתי על סקופ כדי לא להרוס אקזיט לחברה ישראלית"

יניב אביטל היה בכיר בענף הפרסום, והחליט לעזוב הכל כדי לעבוד כעיתונאי טכנולוגיה. היום הוא העורך הראשי של גיקטיים, ומספר על תוכניות ההתפתחות של האתר ומסביר למה בחרו להגשים אותן באמצעות מימון המונים

שירות כלכליסט 13:1522.06.20

יניב אביטל הגשים את החלום שלו - הוא עבד בענף הפרסום, התקדם והגיע להיות סמנכ"ל בכיר. התגמול היה בהתאם, כמובן,  אבל גם השעות. "כשעבדתי על פרזנטציה ב-2 בלילה חשבתי לעצמי שאם מחלקים את התגמול במספר השעות שאני עובד, אז מבחינת תשלום לפי שעה הפקידה שעבדה בקבלה הרוויחה יותר ממני", הוא משחזר. הוא הבין שבשלב מסוים העבודה המאומצת כבר לא מתאימה לו, וחתך לתפקיד אחר - כתב טכנולוגיה.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

המעבר לא נעשה רק בגלל השעות והתגמול - אביטל מספר שהוא אוהב את תחום הטכנולוגיה, ההזדמנות קרצה לו והוא שמח על האפשרות לבדוק מכשירים וגאדג'טים חדשים ולהיפגש עם יזמים ובכירים בתעשייה. שש שנים אחרי המעבר הזה, יניב הוא היום העורך הראשי של גיקטיים, שמסקר את תעשיית ההייטק הישראלית.

יניב אביטל יניב אביטל צילום: יורם רשף
 
 
כשהוא נשאל על הסקופ הבולט שהשיג הוא שולף כמה דוגמאות, אבל לא שוכח גם את הפעם שבה "ויתרתי על סקום, כי הבנתי שזה יכול להרוס אקזיט של חברה ישראלית". בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מספר על תוכניות ההתפתחות של גיקטיים, מסביר למה כדי לממש אותן פנה האתר דווקא לקמפיין גיוס המונים ואיך זה משתלב בעבודה השוטפת של גי'טיים עם קהילת ההייטק. 

 

 

ראיון שבועי עם יזמים, משקיעים ומנהלים בעולם ההייטק
 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

x