$
אוכל

יוסי ברזילי משחרר את הפקק

ברזילי, הנציג הישראלי הראשון למותגי האלכוהול מואט והנסי, רוצה ללמד את הישראלים לקנות יינות פרימיום

רעות ברנע 07:5217.04.19
“לשמפניה עדיין יש תדמית אליטיסטית, זו תפיסה קצת מוטעית”, אומר יוסי ברזילי, הנציג המקומי של חטיבת MH, שאחראית על מותגי אלכוהול יוקרתיים כמו שמפניה מואט, קוניאק הנסי או וודקה בלוודר. “אנשים קונים שמנים איכותיים ומכוניות איכותיות, למה שלא יקנו גם שמפניה איכותית מדי פעם?”.

 

 

 

לברזילי (35) ניסיון של שנים בתחום האלכוהול בישראל. הוא הראשון שמאייש את התפקיד החדש כנציג מקומי של החטיבה, שהיא חלק מהתאגיד הצרפתי LVMH. “ההחלטה למנות פה נציג היתה הודות לעובדה ששוק האלכוהול הישראלי מתחזק וגם כדי להתאים את השפה השיווקית לקהל המקומי”.

 

מה מעיד על כך ששוק האלכוהול מתחזק?

“כמה דברים. ראשית הסצנה התרבות הקולינרית מאד התפתחה פה בשנים האחרונות, וקולינריה הולכת יד ביד עם אלכוהול. שנית עלייתם של ברי הקוקטיילים שהם ברמה של הברים הטובים והאיכותיים בעולם ושלישית הוא הכמות הגדלה של תיירים מכל הגוונים - גם תרמילאים אבל גם תיירים אמידים למדי. החטיבה שלנו אמנם מתמקדת במותגי פרימיום, אבל המטרה שלי היא ולהנגיש אותם לקהל הרחב“.

 

יוסי ברזילי יוסי ברזילי צילום: תומריקו

 

מואט (השם הרשמי הוא “מואט ושנדו”) הוא בית השמפניה הגדול בעולם ומותג השמפניה הנמכר בעולם. הוא הוקם ב־1743 והוא בעל שטחי הכרמים הגדול ביותר בחבל שמפיין בצרפת: מעל ל־800 כרמים שונים. היום בכל דקה נפתח בעולם בקבוק כזה והמחיר של בקבוק בארץ נע סביב 220 שקל.

 

איך מעודדים את הישראלים להשקיע סכומים כאלה?

”הדבר הראשון הוא לגרום לקהל להבין שגם אם אלה מותגי פרימיום, הם פחות יקרים ממה שחושבים. מבדיקות שלנו עולה שרוב הציבור חושב שבקבוק שמפניה יוקרתי עולה יותר מ־300 שקל, וזה לא נכון.

 

"עיקר העבודה שלנו היא בחיזוק מכירת המותגים שלנו במסעדות וברים, עם הדרכות לצוותים ולמסעדנים. רוב האנשים כבר לא חוששים להזמין בקבוק יין, אנחנו רוצים להבהיר להם שבאותה המידה הם יכולים גם להזמין שמפניה”.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x