שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
כושר

אימון אישי: לא רק ספינינג

אימון Cycle Club משלב בין ספורט הפידול לעבודת כוח באווירת מסיבה

סיון אבוקאי 08:2811.07.17
אימון הספינינג הנודע שצץ בשנות התשעים הפך לטרנד בזכות יתרונותיו הרבים, בין השאר משום שהוא מותאם לרמות כושר שונות ואינו גורם לזעזועים במערכת השלד והמפרקים, אבל גם כי הוא מתקיים באווירת מסיבה. בעשור האחרון התפתח לצדו אימון ה־HIIT, שכולל עבודת כוח בדופק גבוה, ושריפת השומן לאחריו נמשכת גם כמה שעות.

 

בסטודיו נקסט פיטנס החליטו לשלב בין שני העולמות והגו את ה־Cycle Club. האימון, בהדרכתה של רויטל אלון, מורכב משיעור ספינינג בחצי הראשון ועבודת כוח בחצי השני. כך מתומצת היתרון העיקרי של כל תחום: סיבולת לב־ריאה ללא זעזועים ועבודת כוח, שבשיעורי סטודיו רגילים בדרך כלל משעממת.

 

אימון Cycle Club בנקסט פיטנס. המסיבה הופכת תרגילים מוכרים למהנים אימון Cycle Club בנקסט פיטנס. המסיבה הופכת תרגילים מוכרים למהנים צילום: עמית שעל

 

 

בתחילת השיעור התיישבתי על אופני הספינינג וקיבלתי הוראות משתנות להעלאה והורדה של הדופק. הנתונים של המשתתפים הוצגו על מסך, מה שכמובן גרם לי להגביר את קצב הפידול. אחרי חצי שעה ובעודי מתנשפת, ניגשתי לעבודת הכוח באמצעות רצועות TRX, הטחת כדור כוח בקיר, שכיבות סמיכה וסקוטים בקפיצות. גם כאן אווירת המסיבה הפכה תרגילים מוכרים למהנים.

 

עומר רוזנברג, בעלי נקסט פיטנס: "גם טרנדים צריך לעדכן ולגוון. זו הזדמנות לקהל שבוי להיחשף לפעילות נוספת, יעילה יותר". מומלץ לכל הרמות, אך נדרשת היכרות עם תרגילי כוח בסיסיים.

 

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 400–700 קלוריות.

 

פרטים: אריה דיסנצ'יק 9 תל אביב, 60–80 שקל לשיעור בכרטיסייה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x