כושר

אימון אישי: בקצב היוגה

אימון יוגה חדש משלב את התנוחות המוכרות עם תרגול אירובי נמרץ

רעות ברנע 09:0124.06.14
לכל אוהבי האירובי שרואים ביוגה רק נשימות ומתיחות פותחה השיטה החדשה, יוגה HIIT - High Intensity Interval Training. "שמתי לב שאנשים שהתחברו ליוגה זנחו פעילויות אירובי", מסבירה שירלי גולדשטיין, מורה ליוגה ברשת גרייט שייפ ומפתחת השיטה. "המטרה שלי היא לתת להם אפשרות לעשות את המקסימום בשיעור אחד שמבוסס על פרקטיקות מעולם היוגה. מטרה נוספת היא להכניס לתוך היוגה אנשים שבאים מעולם הפעילות האירובית, כאלה שחשבו תמיד שביוגה רק נושמים ונחים".

 

אימון יוגה HIIT אימון יוגה HIIT צילום: ענר גרין

 

השיעור, בן 45 דקות, הוא קצר יחסית לשיעורי יוגה בגלל העצימות הגבוהה שלו. הוא מתחיל בצורה קונבנציונלית של ברכות שמש, אך השינוי המהותי חל במהלך תרגול האסאנות (תנוחות היוגה). גולדשטיין מכניסה בכל אסאנה סדרה של תרגילים חזרתיים - סטים שעובדים על שרירי הגוף השונים ונעשים בקצב מהיר יחסית, כך שהאסאנה היא הכל חוץ מסטטית.

 

אף שמדובר בשיעור אינטנסיבי מאוד, מקפידה גולדשטיין לתת את התחושה שעדיין מדובר בשיעור יוגה. את התנוחות היא מנחה באופן מסורתי בסנסקריט ומשלבת במהלך השיעור גם תרגילי פראניאמה - תרגילי נשימה יוגיים מסורתיים.

 

פרטים: השיעור מתקיים ברשת גרייט שייפ בסניפי הרצליה, כפר סבא ורעננה. מ־280 שקל לחודש למינוי.

 

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 400–500 קלוריות

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x