$
אופנה

אלה לא מכנסיים

תמרה מלון, מייסדת מותג ההנעלה הלוהט ג'ימי צ'ו, השיקה קולקציה עצמאית. על הדרך היא גם המציאה פריט שמשגע את עולם האופנה

תמרה וולמן 09:1019.12.13

כשתמרה מלון השיקה בתחילת החודש את מותג האופנה הנושא את שמה היא ודאי ציפתה לתשומת לב, אבל נדמה שהמציאות עולה על כל הציפיות. "המורדת הבלתי צפויה של עולם האופנה", כפי שכונתה באחד האתרים, רגילה לתשומת לב: היא היתה מייסדת שותפה במותג הנעליים המצליח ג'ימי צ'ו, אותו עזבה ב־2011, ואף פירסמה החודש את הביוגרפיה שלה, "In My Shoes".

 

כשהשיקה את המותג העצמאי שלה הודיעה מלון כי תעבוד במודל עסקי חדשני, לפיו הפריטים שהיא מייצרת יימכרו בהתאם למזג האוויר, ולא יישלחו לחנויות לפי ההכרזה המסורתית על עונות וקולקציות. עסקני האופנה החלו מיד לדוש בהשלכות הרבות שיש לצעד הזה, אבל את לבו של הציבור הרחב תפס פריט אחד בלתי שגרתי - מגפי ה־Sweet Revenge. בסרטון ההשקה נראית הדוגמנית קרלי קלוס כשהיא עטויה מגפי־טייץ עשויים עור וזמש, פריט שמשלב מגפי ירכיים המתמתחים לכדי מכנסי טייץ.

 

מגפיים ומכנסיים קומפלט בעיצובה של תמרה מלון מגפיים ומכנסיים קומפלט בעיצובה של תמרה מלון

 

בראיון למגזין style.com אמרה מלון כי כשהגתה את מגפי־הטייץ היא פשוט ניסתה לחשוב על דברים שהיא תמיד רצתה והיתה מתוסכלת מכך שלא הומצאו. עוד סיפרה באותו ראיון כי במסיבת העיתונאים לרגל ההשקה, חשיפת מגפי־הטייץ לוותה בצווחות של הנוכחים באולם. בתגובה להן, אחד העורכים המוזמנים קרא "מי פה החנון?" ("?Who geeked out").

 

אתרים שונים כבר הציעו שמות לפריט ההיברידי - Bants או Poots (שילובים שונים של boots ו־pants). גם התגובות לידיעות משעשעות: "פריט אידיאלי לארוחת הסאדו־מאזו השבועית" כתב אחד, בעוד שאחרת תהתה "איך מכבסים את זה". על הבחירה בקלוס נשמעו טענות כי רק דוגמנית בעלת שיעור קומה כשלה (1.85 מטר) תוכל להיראות לא מגוחכת בפריט שכזה. מאידך, היו גם מי שהריעו להמצאה, בטענה שזהו הפתרון המושלם לעצלניות.

 

כך או כך, העובדות מדברות בעד עצמן. על אף שמלון מגדירה את אופי המותג שלה כ"יוקרה נגישה", מגפי־הטייץ מגיעים עם תג מחיר של 1,600 ליש"ט (באתר נט־א־פורטר). לכל אחת ממידות המגפיים יש שתי מידות מכנסיים: S/XS ו־M/L. על אף התמחור הגבוה, 24 שעות לאחר תחילת המכירה אזלו המכנסיים ב־13 מתוך 20 המידות בהן הגיע. במגזין המקוון elle.com קבעו כי ההיסטריה סביב המכירה מוכיחה את הטענה הוותיקה שאם מוצר כלשהו ממלא נישה חסרה הוא יימכר במהירות - אפילו אם אין לו שם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x