$
פנאי

"שוק מוצרי היוקרה בישראל רק יגדל"

סולי סקאל מסביר ל"כלכליסט" למה השקיע 4 מיליון שקל בשיפוץ מקיף של חנות ראלף לורן בקניון רמת אביב

לרה רוטר 12:0010.10.12

בעוד מעצבים ישראלים מנסים לשרוד במציאות הכלכלית ולהשאיר את דלתותיהם פתוחות, בקניון רמת אביב נפתחה מחדש חנות המותג ראלף לורן, לאחר שיפוץ מקיף.

 

בשיפוץ, שעלה כ־4 מיליון שקל, נבנה חלל חדש עם שבעה חדרי תצוגה המחולקים לאזורי נשים, גברים ואקססוריז, נוספו חיפויי קיר ושטיחים מבית ראלף לורן הום, חפצי נוי ורהיטים ממטה ראלף לורן העולמי בארה"ב וחדרי מדידה מרווחים.

 

חזית החנות המשופצת בקניון רמת אביב. בקרוב - בגדי ילדים ואאוטלט חזית החנות המשופצת בקניון רמת אביב. בקרוב - בגדי ילדים ואאוטלט צילום: לם וליץ סטודיו

 

סולי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל, מסביר מדוע דווקא בתקופה זו החליטה הקבוצה לפתוח חנות המשדרת יוקרה. "ההחלטה לשפץ התקבלה לפני שלוש שנים כשהמצב הכלכלי היה טוב יותר. התחלנו בחנות בכיכר המדינה, והיא כמעט הכפילה את רמת המכירות שלה מאז שיפצנו אותה לפני כשנה. החנות בקניון מוכרת כפול מאז הפתיחה מחדש. אני חושב שהעיצוב מושך קהל מסוים, שמעוניין לקנות את הטוב ביותר.

 

יש יותר ויותר אנשים עשירים בעולם שמחפשים לקנות איכות. גידול המכירות של ענף מותגי היוקרה בעולם עולה בכ־20% בכל שנה. לדעתי שוק מותגי היוקרה בישראל רק יגדל - אפילו בקניון אפשר לראות את ההתפתחות, עם כניסת קרולינה הררה והמעבר בקרוב של לואי ויטון מהכיכר לכאן".

 

"קיבלנו אישור לפתוח בשנה הבאה חנות דגל של ראלף לורן לילדים וחנות אאוטלט", סקאל מוסיף. "למרות המשבר הכלכלי, אם החנויות המשופצות הצליחו להכפיל את מחזור המכירות היומי שלהן כבר עם פתיחתן, מצפה לנו עתיד ורוד".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x