ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

FINTECH 2019

סמנכ"לית התפעול של ריסקיפייד: "רק 80% מצליחים לסיים תהליך של עסקה באונליין"

לדברי נעמה אופק ארד בכנס פינטק 2019 של כלכליסט בשיתוף לאומיטק ו-KPMG, יש שלוש סיבות מרכזיות שגורמות להיעלמות הזו של הלקוחות והעיקרית בהן "קשורה בבנקים שצריכים לאשר את העסקה"

נעמי צורף 11:3924.06.19

 


 

"המטרה של ריסקיפייד היא לעשות אופטימיזציה ולגרום לכל לקוח לגיטימי שלוחץ Buy להגיע להשלמת העסקה", אמרה נעמה אופק ארד, סמנכ"לית תפעול (COO) בחברת Riskified בכנס פינטק 2019 של כלכליסט בשיתוף לאומיטק ו-KPMG.

 

ריסקיפייד הוקמה כחברה שמתמחה באיתור ומניעה של הונאות ברשת, אבל עם השנים קו המוצרים שלה הורחב והיא הפכה בהדרגה למובילה עולמית בתחום האי־קומרס.

 

"תתפלאו לשמוע שב-2019 תהליך הרכישה באונליין לא פשוט כמו שחשבתם ורק 80% מהלקוחות מצליחים לסיים את תהליך העסקה. אני לא מדברת על קבלת המוצר, אלא בסך הכל להגיע לשלב של אישור עסקה. הסוחרים משקיעים כל כך הרבה בלמשוך את הלקוחות לתוך האתר, לגרום להם לבחור מוצרים ולהוסיף אותם לעגלה ובסוף 20% מהם נעלמים".

 

נעמה אופק ארד, סמנכ"לית תפעול (COO) בחברת Riskified נעמה אופק ארד, סמנכ"לית תפעול (COO) בחברת Riskified צילום: עמית שעל

 

לדבריה של אופק ארד, יש שלוש סיבות מרכזיות שגורמות להיעלמות הזו של הלקוחות: "הסיבה הראשונה קשורה בבנקים שצריכים לאשר את העסקה. כדי שהבנקים יחליטו שמדובר בעסקה לגיטימית הם שואלים שאלות כמו - האם הלקוח זה מי שהוא טוען שהוא? האם יש לו מספיק כסף כדי לבצע את הרכישה הזו? חשוב לזכור שהאינטרסים של הבנק לא מסונכרנים עם אלו של הסוחר וכך אנחנו מגיעים למצב שהבנקים דוחים בשנה עסקאות בשווי של 340 מיליארד דולר שהן 10% מכל המסחר האלקטרוני.

 

"הסיבה השנייה היא מערכות ההגנה ששם הסוחר עצמו. הסוחר נמצא במצב שהוא חשוף לגניבות שמתרחשות אצלו באתר. אם מישהו גנב לי את פרטי האשראי והזמין שואב אבק של דייסון ב-1,000 דולר אני מתקשרת לחברת האשראי ודייסון יחזירו לי את ה-1,000 דולר וגם יפסידו את השואב אבק. התרחיש הזה גורם לסוחרים לשים מנגנוני הגנה. אבל אם לא עושים את זה בצורה טובה מגיעים למצב של דחיה של לקוחות לגיטימיים, זה דבר שאנחנו רואים אצל כל הלקוחות שמגיעים לעבוד איתנו ולפעמים זה באחוזים ממש גבוהים ומפסידים המון לקוחות לגיטימיים".

 

"הסיבה השלישית היא תהליכי אימות מתישים עבור הלקוח. האתרים דורשים אימות דרך הטלפון, באמצעות SMS או אימייל והלקוחות לא מצפים לתהליך אימות כזה כשהם רוכשים באינטרנט - דבר שאמור להיות קל ונגיש", סיכמה נעמה אופק ארד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x