ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

טל זובלסקי: "לילד שצופה בפרסומת לצעצוע, לא אכפת אם מאטל ייצרה אותו"

מייסד אקו שם דגש על החיבור לתחושות הלקוח כשמספרים לו סיפור. בוועידת "כלכליסט" בניו יורק אמר כי "אנו נותנים חופש לבחור מבין אינסוף סיפורים באופן אינטראקטיבי"

עדי ברק 09:1614.04.19

"כשמספרים לאנשים סיפור, משנים אותו תוך כדי תנועה בהתאם לתגובות שלהם. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, הסיפורים שאנחנו מספרים אמנם מגיעים לקהל רחב יותר, אבל אנחנו לא יכולים לשנות אותם על פי התחושות שהסיפור שלנו מעורר בהם", אמר טל זובלסקי, מייסד־שותף של אקו (Eko), בוועידת Mind The Tech של "כלכליסט" בניו יורק. 

 

 

"מאז שאני זוכר את עצמי, השתמשתי במחשבים כדי ליצור אנימציה, לערוך סרטים ולהשתמש באפליקציות ‑ כדי לספר סיפורים בכל המדיות האפשריות", העיד על עצמו זובלסקי. "השלב הבא בסיפור סיפורים בעידן הדיגיטלי הוא השלב האינטראקטיבי.

על החידוש של אקו: אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת. בין אם דרך מחשב, בטלפון או בכל אמצעי אחר" על החידוש של אקו: אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת. בין אם דרך מחשב, בטלפון או בכל אמצעי אחר" צילום: אוראל כהן

 

"הוידיאו הוא פלטפורמה שנותרה די דומה בעשורים האחרונים. הסיפור שמסופר לך בווידיאו מסופר באותה הדרך לכל מי שיצפה בווידיאו הזה יחד איתך", הסביר זובלסקי. "זה מה שאקו באים לחדש. אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת, בין שבמחשב ובין שבטלפון או בכל אמצעי אחר".

 

"פיתחנו את הפלטפורמה באמצעותה אנחנו מעניקים את החוויה הזאת עם כל מיני שותפות. הבולטת שבהן היא וולמארט. וולמארט מחוברת מאוד לחזון הזה ולאופן שבו פרסום ובידור משנים את הדרך בה אנחנו קונים", אמר.

 

"ביחד עם וולמארט אנחנו בונים ספרייה גדולה של המדיום החדש הזה ויוצרים טווח רחב של חוויות". כך, למשל, הציג זובלסקי פרסומות בהן הלקוח יכול לבחור איך יתקדמו ומה יהיה בסופן. למעשה, יש כמה תרחישים מצולמים והלקוח יכול לבחור במה לצפות. כמו כן זובלסקי הציג פרסומת בה אפשר לבחור מאיזו נקודת מבט הצופה יצפה בה, מבין המצולמים בפרסומת. "אנחנו נותנים להם את החופש והגמישות לבחור מבין אינסוף סיפורים באופן אינטראקטיבי", ציין.

 

"לילד שצופה בפרסומת לצעצוע, לא אכפת אם מאטל ייצרה אותו או הסברו. מה שאכפת לו זה שהפרסומות מדברת אליו, והוא יבקש מהוריו שירכשו לו את אותו הצעצוע", הסביר זובלסקי. "את האינטראקטיביות הזו אפשר לעשות על טווח רחב של תכנים, צריך רק להיות יצירתיים. זו ממש תעשייה חדשה, עסק חדש שהתפרץ לחיינו", סיכם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x