ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס השירות

"פרוקטר אנד גמבל שרדה את כל מלחמות העולם ואת כל המהפכות - היא תשרוד לנצח"

לדברי מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל אופיר גוטמן בכנס השירות של "כלכליסט", כל מותג חייב לקחת על עצמו משימה חברתית

אדריאן פילוט 11:5526.11.18

 


 

"פרוקטר אנד גמבל (P&G) היא חברה שנוסדה כדי לשרוד לנצח - היא שרדה את כל מלחמות העולם וכל המהפכות ועכשיו נשאלת השאלה האם תשרוד את המהפכה הרביעית? כי כעת לכל מוצר של P&G קיים מוצר נגדי שעושה לו 'דיסראפט'. התשובה תלויה בחוויית הלקוח" - כך אמר אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל בכנס שירות וחוויית הלקוח של "כלכליסט" ושופרסל שנערך בלאבס, מגדלי שרונה.

 

 

גוטמן התייחס למותג חדש ששמו DS3, שמחליף שמונה מהמוצרים העיקריים של P&G. הוא גם מתכלה והוא גם מותאם אישי (לכתמים נפוצים ול-PH של העור) והוא גם מגיע הביתה. "אני נורא נלחצתי כמנכ''ל החברה בישראל ואז הלכתי לבדוק מי אחראי למוצר הזה. המותג הזה הוא בבעלות P&G - ואז נרגעתי. המסר ברור: תעשה אתה דיסראפט לעצמך, אחרת יגיע משהו אחר שיעשה זאת במקומך", הסביר גוטמן.

 

גוטמן דיבר על הצורך שכל מותג חייב לקחת על עצמו משימה חברתית ואין מדובר ב"תרומה" אלא במהלך שניתן לדווח עליו בבורסה. הדוגמא שגוטמן נתן נוגעת להתחייבות של פאנטן (מותג השמפו של P&G) להעניק פאה לכל אישה שחולה בסרטן ואיבדה את שערה. סוגייה נוספת שגוטמן דיבר עליה היא ההתאמה האישית -הדוגמא שגוטמן בחר היתה פיתוח אפליקציה שבאמצעותה ניתן לצלם את עצמך ויועץ יופי יכול להתאים את המוצר של "אולאי" (מוצר הטיפוח שלה).

 

 

אופיר גוטמן אופיר גוטמן צילום: אוראל כהן

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x