ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
ועידת ניו יורק 2018 רכיבים מיוחדים  גג עמוד ועידה כתבה

Mind the Tech NY

סמנכ"ל הטכנולוגיות של הניו יורק טיימס: "מספר המנויים הדיגיטליים שלנו - פי 1.5 ממנויי הפרינט"

ניק רוקוול אמר בוועידת ניו יורק כי "הקהל בפלטפורמות הדיגיטליות הוא הרבה יותר גדול אבל הרבה יותר קשה ליצר מכל קורא הכנסות"

אור הירשאוגה, ניו יורק 19:1613.03.18

"יש לנו היום דורות של אנשים שגדלו בעולם הדיגיטלי - אני אחד מהם - אבל אנחנו עדיין מדברים על חדשנות דיגיטלית, ועוד ועוד גלים של חדשנות מגיעים. הגל של סושיאל ומובייל אולי כבר הגיע לחוף, אבל גלים חדשים ממשיכים להגיע - בינה מלאכותית, למידת מכונה, בלוקצ'יין", כך אמר סמנכ"ל הטכנולוגיות של הניו יורק טיימס, ניק רוקוול, בוועידת Mind the Tech בניו יורק של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי והמשרד לירושלים והמורשת.

 

לדבריו, "אנחנו יודעים היום למה לצפות - לשינוי מתמיד, ובניו יורק טיימס אנחנו מתחילים להתרגל לזה. היום יש לנו 2.6 מיליון מנויים דיגיטליים - פי אחד וחצי ממנויי הפרינט", הוסיף רוקוול.

 

"יש הרבה דברים שלמדנו במסלול ההתפתחות שלנו. הקהל בפלטפורמות הדיגיטליות הוא הרבה יותר גדול אבל הרבה יותר קשה ליצר מכל קורא הכנסות. למעשה, הקושי לייצר הכנסות מקוראים גדול מהגידול היחסי במספר הקוראים. רמת המעורבות של הקהל הדיגיטלי נמוכה יותר מזו של מה שהיינו מורגלים בה עם מנויי דפוס".

 

 


 

ניק רוקוול ניק רוקוול צילום: אוראל כהן

לדברי רוקוול, ניו יורק טיימס הצליח במובנים מסויימים לפצח את האתגר הזה. "הקהל שלנו היום גדול פי חמישים מהקהל שהיה לעיתון המודפס. בעידן הנוכחי כולם חייבים להתרחב, לא רק כדי לגדול אלא גם כדי לשמר את כוחם. גם עיתונים שאינם עם מיקוד מסוים חייבים להתרחב. אנחנו הרחבנו את סל התוכן שלנו לתכנים של בישול ותשבצים ורכשנו חברת ביקורות צרכנות. אנחנו ממשיכים לנסות ולבחון מה עובד. תמיד נמשיך עם פרסומות מקוונות, אבל מסלול הצמיחה באמצעות מנויים דיגיטליים מאד ברור לנו כיום".

 

רוקוול התייחס גם למערכות היחסים המורכבות של מוציאים לאור עם פלטפורמות הטכנולוגיה הגדולות, ובעיקר עם גוגל, אמזון ופייסבוק. מערכות היחסים האלו משלבות תחרות ושיתוף פעולה, הוא ציין.

 

"חברות מדיה נוטות להיות שמרניות בנוגע לחדשנות טכנולוגית אבל אנחנו חייבים להיות אגרסיביים. אימצנו לאט את הענן, ורק עכשיו אנחנו מסיימים את ההעברה לענן, וכבר מגיע גל חדש. למידת מכונה עוזרת לנו לייצר רלוונטיות עבור כל קורא ולהבין את המסלול שמתמשים עוברים בדרך להפיכה ללקוח משלמים. אנחנו מאמצים גם טכנולוגיות של מציאות מדומה ומציאות רבודה ומוציאים מוצרי אודיו. אף פעם לא היה זמן טוב יותר להיות בטיימס".  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x