סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
דנה פורטר מייסדת משותפת Inception XR ועידת גיימינג
דנה פורטר מייסדת משותפת Inception XR (צילום: יריב כץ)

אינספשן XR זכתה במכרז של המרכז לבקרת מחלות האמריקאי

חברת המציאות הרבודה הישראלית תספק למרכז פלטפורמה kהדרכה חכמה של עובדי הקו הראשון במערכות הבריאות בכל הנוכע למניעת זיהומים בבתי חולים ובקליניקות. המטרה: צמצום היקף הזיהומים, הגורמים בארה"ב לתמותה של 99,000 בני אדם בשנה

חברת המציאות הרבודה הישראלית אינספשן XR זכתה במכרז של המרכז לבקרת מחלות האמריקאי (CDC). במסגרת החוזה תספק החברה הישראלית למרכז את הפלטפורמה שלה, שתסייע להדרכה של עובדי הקו הראשון במערכת הבריאות במניעת זיהומים. שווי החוזה מוערך במיליוני דולרים.
על פי החברה, מגפת הקורונה הוכיחה את תרומתה הגדלה של מערכות הבריאות להפצה של זיהומים ומחלות. בארה"ב בלבד יותר מ-1.7 מיליון זיהומים שמקורם במערכת הבריאות, הפוגעים בחולים, בצוותים הרפואיים ובמבקרים, וגורמים לתמותה של מעל 99,000 בני אדם בשנה. המרכז לבקרת מחלות האמריקאי (CDC) פצח ביוזמה חדשה לשליטה בזיהומים דרך הדרכה של מיליוני עובדי קו ראשון במערכת הבריאות, במטרה לשפר תוצאות קליניות.
השימוש בטכנולוגיה של אינספשן XR יאיץ את רכישת הידע וההטמעה שלו על ידי אחיות ובמקביל יפחית את עלויות ההדרכה דרך הנגשת הפתרון במיקומים שונים ובלוחות זמנים גמישים. במסגרת פרויקט משותף של מעבדת חקר הגורם האנושי באוניברסיטת אמורי, חברת ההשכלה המקצועית רילאס ואינספשן XR תתאפשר הערכה של השימוש בטכנולוגיה הזו, מבוססת המציאות מדומה, המציאות רבודה והתלת ממד, לצורך הדרכה במערכות בריאות, ויווצר בסיס ראיות להרחבת פעילות עתידית ופיתוח מוצרים נוספים בתחום.
זוהי אבן הדרך הראשונה בשימוש במודל למידה "אימרסיבית" (IMMERSIVE) במערכות בריאות בקנה מידה גדול, כשהשותפה האמריקאית רילאס צפויה לתמוך בהטמעה של הטכנולוגיה בבתי חולים ובקליניקות ברחבי ארה"ב.