סגור

בריצה קלה: דאצ'יה מציגה את הג'וגר - רכב הכביש-שטח הגדול הראשון שלה

המכונית החדשה צפויה להגיע בעתיד גם לישראל, ולענות על הביקוש הגובר לרכבים מסוג זה - רכבי כביש-שטח לשבעה נוסעים; תכלול מספר מצומצם של מערכות אקטיביות

דאצ'יה הרומנית מציגה את הג'וגר, רכב הכביש-שטח הגדול הראשון שלה אשר מיועד להגיע בעתיד גם לישראל.


הג'וגר נכנס לפלח שוק שעד כה הוזנח על ידי דאצ'יה למרות מידת פופולריות גבוהה באירופה (וגם בישראל): שוק רכבי הכביש-שטח אשר מיועדים לשבעה נוסעים. הג'וגר מיועד להחליף מספר דגמי מפתח של דאצ'יה, כגון הלודג'י, שהוא המיניוואן שחינו סר באירופה עם ירידת הביקוש לרכבים מסוג זה.

3 צפייה בגלריה
דאצ'ה ג'וגר
דאצ'ה ג'וגר
דאצ'יה ג'וגר
(צילום: יצרן)

לפי המפרטים שדאצ'יה מפרסמת, הג'וגר ישווק בגרסה בעלת חמישה מקומות וגם בגרסה בעלת שבעה מקומות ישיבה. הג'וגר עצמו משתרע על אורך של 4.547 מטרים (לשם השוואה הדאסטר משתרע על 4.341 מטרים) ועל בסיס גלגלים באורך 2.897 מטרים.

3 צפייה בגלריה
דאצ'ה ג'וגר פנים
דאצ'ה ג'וגר פנים
(צילום: יצרן)

שלא במפתיע, דאצ'יה אינה חושפת כלל גרסת דיזל לג'וגר, אלא רק גרסת בנזין אחת. מדובר במנוע טורבו בנפח ליטר אחד אשר מפיק 110 כוחות סוס. לצדו מציגה דאצ'יה גם גרסה המיועדת להנעה בגז.
לפי הצהרת דאצ'יה, גרסה היברידית שתתבסס על מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומערכות הנעה חשמלית נוספות תוצג עוד כשנתיים. דאצ'יה מצהירה כי הג'וגר יצויד, לפחות בגרסה המיועדת לשיווק באירופה, במספר יחסית מצומצם של מערכות בטיחות אקטיביות: סייען בלימה אקטיבי וסייען חניה.

3 צפייה בגלריה
דאצ'ה דגם ג'וגר
דאצ'ה דגם ג'וגר
דאצ'יה ג'וגר
(צילום: יצרן)