סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

ניודי הסלולר באפריל: we4G בתחתית הטבלה, סלקום מובילה

חברת הסלולר של אקספון מאבדת 2,230 לקוחות נטו, סלקום מגייסת 3,670 לקוחות נטו ופרטנר אחריה עם גיוס 950 לקוחות נטו; בסיכום ארבעת החודשים הראשונים של השנה, פלאפון מובילה עם גיוס 9,040 לקוחות נטו ו-we4G בתחתית עם אובדן 8,160 לקוחות נטו

we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, ממוקמת זה החודש השני ברציפות בתחתית טבלת ניודי הסלולר ומסיימת את החודש הרביעי של 2021 עם אובדן של כ-2,230 לקוחות נטו - גיוסים בקיזוז נטישות בין החברות, ללא לקוחות חדשים או מתנתקים. למעשה, זהו חודש שישי ברציפות שמחוללת התחרות מאבדת את ההובלה הקבועה של הטבלה, בין היתר לאור החלטתה לדלל עבודה מול משווקים חיצוניים ולאור מאמצי שיווק ופרסום מופחתים. לקראת סוף אפריל יצאה החברה בקמפיין עם מבצעים חדשים, שתרומתו צפויה לבוא לידי ביטוי בחודש מאי.

2 צפייה בגלריה
הוועידה הכלכלית הלאומית 2018 פאנל על עתיד ענף התקשורת חזי בצלאל בעלים We4G
הוועידה הכלכלית הלאומית 2018 פאנל על עתיד ענף התקשורת חזי בצלאל בעלים We4G
חזי בצלאל בעלים של We4G
(צילום: עמית שעל)
את הבכורה תופסת זה חודש שני ברציפות סלקום, עם גיוס של כ-3,670 לקוחות נטו. במקום השני פרטנר, שמסיימת עם גיוס של כ-950 לקוחות נטו. אחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-30 לקוחות נטו; גולן טלקום עם אובדן של כ-60 לקוחות נטו. הקמפיין החדש שאיתו יצאה באפריל צפוי להשפיע ביתר שאת בחודש הבא; HOT מובייל עם אובדן של כ-740 לקוחות נטו; רמי לוי עם אובדן של כ-830 לקוחות נטו; ופלאפון עם אובדן של כ-890 לקוחות נטו.
2 צפייה בגלריה
אינפו טבלת ניודי הסלולר לחודש אפריל 2021
אינפו טבלת ניודי הסלולר לחודש אפריל 2021
טבלת ניודי הסלולר לחודש אפריל 2021
סלקום, יחד עם גולן שרכשה לאחרונה, מציגות באפריל את שיעור הנטישה הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-0.9% ממצבת לקוחותיהן.HOT מובייל ממשיכה להציג את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-2.13% ממצבתה. מאז החל משבר הקורונה תנועת המתניידים פחתה באופן משמעותי ונראה כי מצב זה נשמר למרות החזרה לשגרה. מספר המתניידים הסתכם בכ-129 אלף באפריל, ביחס לממוצע חודשי של כ-180 אלף טרום המשבר. בסיכום ארבעת החודשים הראשונים של השנה, פלאפון מובילה עם גיוס של כ-9,040 לקוחות נטו, ו-we4G בתחתית עם אובדן של כ-8,160 לקוחות נטו.