מילון כלכליסט
Dig-it
Dig-it 
צילום: אילן ירון
 

אילן ירון לקראת Dig-it: "הגדלנו את הוועידה אחרי ההצלחה בשנה שעברה"

בשיתוף אילן ירון מידע כנסים 27.06.17

27.06.2017



ועידת Dig-it - כנס השיווק הדיגיטלי הגדול בישראל - תיערך זו השנה השביעית ברציפות, ב-28 ביוני 2017 במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. כ-1,000 אנשי שיווק דיגיטלי מתחומים שונים אמורים ליטול חלק בוועידה, אותה מארגנת מידע כנסים, והיא תתמקד השנה בארבעה תחומים עיקריים: B2B Marketing, Data Driven Marketing, Content Marketing ו-Marketing Automation.

 

אילן ירון ממידע כנסים מסר כי Google, Waze, Taboola, Microsoft וחברות ענק נוספות ישלחו דוברים לוועידה השנה, ואלו ירצו בפורמט חקר מקרה (שיטת מחקר המתבססת על ההנחה כי ניתן ללמוד על התנהגות קבוצות שלמות ממקרה ספיציפי).

 

בוועידה יישאו דברים בכירים בתחום השיווק הדיגיטלי, ובהם רפאל ביטון מ-Google, עירד שגב מ-Waze, אלירן בן יהודה מ-Taboola, שרון ישראל מ-Xtra Mile, יעל קנדר מ-Microsoft, אורן שץ מ-SEO Israel, אמיר קורן רומי מלוריאל ועוד.

אילן ירון - מידע כנסים
אילן ירון - מידע כנסים צילום: אילן ירון

 

לראשונה בוועידה: דובר לא ישראלי

 

"לראשונה, לא כל המרצים בוועידת Dig-it יהיו ישראלים. אחד הדוברים יהיה וורן נייט - מומחה לשיווק דיגיטלי אשר עבד בעברו עם חברת דיסני", הוסיף אילן ירון.

 

נייט, שמעביר הרצאות בנושא בכל העולם, יעביר בנוסף סדנאות אישיות. הוא נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם הדיגיטלי אחרי עשר שנות ניסיון בתחום, ולאחר שהקים חברה בשווי של מיליון ליש"ט בתוך כשנתיים בלבד. באמצעות שימוש אסטרטגי במדיה החברתית, שיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני, הכריז נייט כי בכוונתו לעזור ליותר מ-100 אלף יזמים ובעלי עסקים בתחום עד סוף שנת 2019, והגיחה לוועידת Dig-it בישראל אמורה לסייע לו להשלים את המשימה.

 

עוד אמר אילן ירון על הדובר הבכיר שירצה בוועידה: "אחרי קדנציה מוצלחת בדיסני, עבר וורן לחברת ניקלודיאון, ועזר לה לצמוח באופן משמעותי מחברה בשווי של חמישה מיליון דולר לכזו השווה 30 מיליון דולר, בתוך חמש שנים בלבד, במהלכן אף עזר לחברה למכור את זכויותיה לכ-30 מדינות ברחבי העולם".

 

עד היום ייסד וורן שתי חברות - הראשונה היא פלטפורמה למסחר אלקטרוני ואילו השנייה היא פלטפורמה ללמידה מקוונת, אשר עוזרת לבעלי עסקים להבין איך להשתמש ברשתות חברתיות עבור העסק שלהם. הוא אף כותב באופן קבוע למגזינים הדיגיטליים והעסקיים המובילים בעולם, ואף כתב שלושה ספרים אלקטרוניים על מכירות, צמיחה בינלאומית ומדיה חברתית.

 

ועידת DIG-IT - אילן ירון
ועידת DIG-IT - אילן ירון צילום: אילן ירון

 

אילן ירון: "הוועידה האחרונה הייתה הצלחה מסחררת"

 

עוד סיפר אילן ירון ממידע כנסים על הוועידה האחרונה ועל זו הצפויה: "הוועידה שהתקיימה בשנה שעברה בבית חיל האוויר, הייתה הצלחה מסחררת. השנה הגדלנו אותה עוד יותר, עם צפי קהל של 1,000 משתתפים, ביניהם סמנכ"לי שיווק בכירים ובעלי חברות. הוועידה השנה אף היא מיועדת לסמנכ"לים בתחום, בעלי חברות, אנשי שיווק בכירים, מנהלי מרקום, מפתחי אפליקציות ועוד".

 

"למעשה, כל הוועידה תיערך בפורמט של Case studies, מה שאומר שבמהלך ההרצאות ישתמשו הדוברים בסיפורים אמיתיים על לקוחות קיימים", מוסיף אילן ירון. "הם יראו איך הם השתמשו בשיווק הדיגיטלי של Google כדי לפתור בעיות שונות".

 

לוועידה ניתן לרכוש כרטיסים במחירים שונים: כרטיס ב-290 ש"ח, הכולל כניסה למתחם, כרטיס ב-380 ש"ח הכולל כניסה למתחם וארוחת צהריים וכרטיס ב-690 ש"ח, המקנה כניסה למתחם וכניסה למתחם ה-VIP כולל ארוחת צהריים ופינוקים אחרים.

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות