שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרויקטים

Ask SAGI - כדור הבדולח של עולם השיווק

פלטפורמה חדשה ובחינם המעניקה פתרונות מדויקים לאתגרים עסקיים

בשיתוף ASK 09:4506.02.17

כדי לנצח את הגדולים צריך להבין איך הם פועלים. סוכנות השיווק והדיגיטל SAGI Digital Partner שבין לקוחותיה נמנים כמה מהחברות המצליחות בארץ ובחו"ל, השיקה פלטפורמת יעוץ שיווקי ראשונה מסוגה בישראל, המעניקה לכל מנכ"ל חברה או בעל עסק, לקבל יעוץ חד ומדויק בוידאו לכל סוגיה עסקית בתחומים: דיגיטל, אתר אינטרנט, שיווק דיגיטלי, ניהול מדיה, סושייל ועוד - והכל בחינם!

 

 איך זה עובד?

1. מעלים שאלה באתר.

2. נותנים רקע על הבעיה

3. מקבלים תשובה חזרה בוידאו עם ייעוץ שנותן מענה לבעיה.

 

וידאו לדוגמא שהלקוח מקבל באתר

 

 

מה המטרה?

ירון שגיא, מנכ"ל ומייסד החברה ציין כי: "היום בעידן של עודף אינפורמציה, חסר מידע פרקטי, מבוסס ואיכותי, בין אם זה בגוגל ובין אם זה בקבוצות פייסבוק, לכן החזון שלי זה דווקא לתת סט של כלים יצירתיים ופרקטיים שכל עסק יכול ליישם כדי לייצר לעצמו יתרון תחרותי בשוק שלו, כזה שיאפשר לייצר צמיחה עסקית ולאורך זמן מבלי צורך להגדיל תקציבים".

 

עוד מספר שגיא כי: "הניסיון המצטבר שלי עם חברות גדולות וקטנות, הראה שישנו מכנה משותף להצלחה ושלפעמים כל מה שצריך זה פתרון מדויק, שיכול לעשות את כל ההבדל. רוב העסקים מייצרים פתרונות של אתמול, ולא של מחר, וזו בדיוק הבעיה, זה כמו בכדורסל, אתה צריך למסור לאיפה שהשחקן רץ ולא לאיפה שהוא נמצא כרגע".

 

נקח לדוגמא, ספר בתל אביב, שיצר לעצמו בידול מהמתחרים רק על ידי כך ששינה את שעות הפתיחה של המספרה שלו מהערב אל תוך הלילה ובכך הגיע לקהל חדש שרק יוצא בערב מהעבודה.

 

הפלטפורמה גם מהווה מאגר מידע פתוח לפתרונות עבור אתגרים דומים, למשל אם מישהו מחפש נושא כמו "הגדלת מכירות" הוא יוכל למצוא את כל השאלות ותשובות שעוסקות על הגדלת מכירות.

 

למי השירות Ask מתאים?

לכל מי שנמצא בעולם העסקי: בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות וכו'.

גם חברות גדולות יכולות לקבל תובנות חזקות דווקא מנקודת מבט חיצוני שאינה נמנית עם מעגל האינטרסים הקרוב לה.

השירות החינמי מעניק מענה יצירתי לסוגיות אמיתיות שמעסיקות אותם ביומיום שלהם וגם בממשקי עבודה מול הספקים שלהם, בין אם זה המשרד פרסום שלהם ובין אם זה החברה שמנהלת להם את האתר. אנשים צמאים היום לנקודת מבט אובייקטיבית ומקצועית שאין ביכולתם לקבל מהסביבה שלהם, לפעמים תובנה אחת, יכולה לייצר פריצה של תקרת זכוכית ולחסוך להם הרבה מאוד זמן וכסף.

 

לפלטפורמת ASK>>

 

לאתר החברה הרשמי>>

 

לערוץ חללי עבודה המלא>>

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x