• תפריט
IT בישראל

אקטיביו תוקפת את השוק הצפון האמריקאי

חברת ה-BI הישראלית הקימה חברת בת שתשווק את מוצריה בארה"ב וקנדה, בראשה יעמוד לירן אדליסט. שמה של החברה החדשה יהיה Actiview Analytics

רפאל קאהאן 17:5505.12.16
אקטיביו (Actiview), חברת בת של קבוצת יעל, החלה בתהליך חדירה לשוק האמריקאי, כך נודע היום (ב') ל"כלכליסט". לשם כך הקימה אקטיביו חברת בת מקומית בשם Actiview Analytics שתספק שירותי ייעוץ, פיתוח, אינטגרציה ותמיכה במערכות BI ואנליטיקה. מטה הפעילות החדשה ימוקם בבוסטון. בראש הפעילות החדשה יעמוד ד"ר לירן אדליסט, לשעבר סמנכ"ל תחום ייעוץ ושירותים פיננסיים בחברת אקטיביו. הצפי הוא שההיקף הכספי של הפעילות החדשה יעמוד בתוך שלוש שנים על כ-10 מיליון שקלים לשנה.

עיקר הפעילות של החברה החדשה יתמקד בשלבים הראשונים בשוק האמריקאי, ובדגש על ארגונים בתחומי הבנקאות, ביטוח וחברות טכנולוגיה והייטק. החברה תציע שירותים ופתרונות: הקמת מחסני נתונים, ניתוח דאטה ואנליזה, הקמת מערכות BI פיננסי, מערכות שיווק ממוקד לקוח (Campaign Management) ואינטגרציה של נתונים.

אקטיביו פותחת שלוחה בארה"ב אקטיביו פותחת שלוחה בארה"ב צילום: בלומברג

 

אקטיביו, נרכשה מוקדם יותר השנה על ידי קבוצת יעל לשמש כזרוע ה-BI של הקבוצה. החברה חוותה בשנים האחרונות תהליך של גדילה מואצת במהלכה גדלה החברה מ-20 עובדים בתחילת שנת 2010, ליותר מ-100 עובדים כיום. אקטיביו רכשה במהלך השנים האחרונות את החברות TOP IT ו-B.I. Insight.

 

דרור הר, מנכ"ל אקטיביו, מקבוצת יעל, מסר כי: "השוק האמריקאי שולט על יותר ממחצית השוק העולמי של תחומי ה-BI והאנליטיקה, והוא גדל בקצב מרשים וקבוע של כ-8% לשנה. הניסיון שלנו כולל עבודה פרויקטאלית שביצענו בעבר עם כמה מהחברות הגדולות בארה"ב מתחומי הטכנולוגיה והטלקום. אנו רואים בפתיחת השלוחה בארה"ב הזדמנות פז להרחבה משמעותית של פעילות החברה". הר הוסיף כי "הפעילות החדשה רק יצאה לדרך, אך כבר נחתמו עסקאות ראשונות עם מספר ארגונים גדולים בשוק האמריקאי בשווי של כ-2 מיליון שקלים."

בטל שלח
    לכל התגובות
    x