מילון כלכליסט

אורן זוננשיין מנהל פיתוח עסקי אתר אמא של 
 

קופסת הפינוקים הנשית של אתר 'אמא של'

פעילות שיווקית חדשנית של יזמי האתר להגדלת נאמנות הלקוח למותג

24.12.15

בימים אלו, משיק מגזין "אמא של" מוצר תוכן חדש אשר שם לעצמו כמטרה לחבר בין מותגים ישראלים ובין גולשות המגזין. מדי חודש יבחרו 100 נשים אשר כל אחת מהן תקבל קופסה אישית בהתאם לבחירתה: הקופסה הנשית עם דגש על עולמות הלייף סטייל והבריאות והקופסה האימהית – לקטנטנים ולמתבגרים.

 

הקופסא - רק דברים טובים מבית 'אמא של''
הקופסא - רק דברים טובים מבית 'אמא של''
אורן זוננשיין, מנהל הפיתוח העסקי: במגזין האינטרנטי שלנו גולשות בכל חודש 500,000 נשים. הן מעריכות מותגים חברתיים, כאלו שמקשיבים להן והבינו שבשנת 2016 לתת זה לקבל. אנחנו רוצים להגדיל את הנאמנות שלהן למותגים שחושבים על הלקוח ולא רק על שורת הרווח.

בנוסף, אומר אורן זוננשיין, לראשונה בישראל, יצרניות התוכן לא תהיינה בלוגריות או משרדי היח"צ אלא הגולשות עצמן, נשים מכל רחבי הקשת והחברה הישראלית.

עוד נמסר כי הפעילות הקרובה בעיצומה ומותגים רבים כבר הביעו נכונות להשתלב.

 

 

פרסום ראשון: 17.11.15, 12:00

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות