עיתונאים, פייסבוק קוראת לכם
עמוד רשמי חדש, "פייסבוק לעיתונאים", מציג מסמכים, הדרכות ודוגמאות להשתמש ברשת החברתית ככלי רציני לאנשי תקשורת ברחבי העולם
עמוד חדש של פייסבוק, "פייסבוק לעיתונאים", מנסה למשוך עיתונאים, כתבים ועורכים. ברשת החברתית מעוניינים שאנשי תקשורת יסתייעו בהם ככלי מרכזי למחקר, דיווח והפצת חדשות.
העמוד החדש, שאחריו כבר עוקבים כ-6,300 איש, מכיל הנחיות בסיסיות לשימוש ברשת החברתית: החל מהקמת
העמוד גם מביא דוגמאות של עיתונים, עיתונאים עצמאיים ואתרים העושים שימוש בשירותיה של הרשת החברתית, ומקשר לראיונות בנושא או מפנה ישירות לעמודי הפייסבוק של אותם גורמים.
בנוסף, פייסבוק מתכננת להיעזר בעמוד גם כדי לארגן מפגשי עיתונאים תקופתיים, במקומות שונים בעולם, שבהם יוכלו אנשי עיתונות לדון בשימוש במדיה העמוד. מאפשר רישום מרוכז, ומבטיח לעדכן את הגולש כשמפגש כזה יערך באזורו.