שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

רשתות האופנה מפספסות את החרדים

לדברי יעקב שטרן, מומחה לשיווק במגזר החרדי, "הנשים החרדיות קונות בעיקר בזארה. בשאר הרשתות הן לא מוצאות בגדים המתאימים למגזר"

מיכל תוסייה כהן 10:0211.11.10

"צעירים במגזר החרדי מובילים שינוי בהרגלי הצריכה", אמר הרב יעקב שטרן, מומחה לשיווק במגזר החרדי ממשרד הפרסום מימד, במסגרת הרצאתו שנערכה אתמול בוועידת הקניונים באילת.

 

לדברי שטרן, המגזר החרדי גדל במהירות הגבוהה ביותר בישראל. "במגזר החרדי הגידול השנתי באוכלוסייה

עומד על 7%, לעומת 1.5% במגזר היהודי־חילוני. זו למעשה אוכלוסייה שמכפילה את עצמה בכל 23 שנה", הוסיף שטרן. לדבריו, למרות הסברה הרווחת שזו אוכלוסייה ללא הכנסה הפנויה למותרות, יש בה שכבה לא מבוטלת של בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה, וזו רק תלך ותגדל בשנים הקרובות לאור פתיחת מסלולי לימוד אקדמיים והכשרה מקצועית למגזר. עוד ציין שתחזית המועצה הלאומית לכלכלה היא כי עד שנת 2020 יגיע שיעור המועסקים במגזר החרדי ל־62%.

 

מהנתונים שהציג שטרן בהרצאה עולה כי 49% מהחרדים מבקרים בקניון לפחות פעם בחודש; 57.7% מהנשים החרדיות קונות בסופר־פארם מוצרי בישום וקוסמטיקה, 40.1% רוכשות בגדים בזארה ו־38.3% רוכשות מוצרים בשילב. "הנשים קונות בעיקר בזארה כי שם מציעים להן בגדים שמתאימים למגזר. בשאר הרשתות הן לא מוצאות בגדים מתאימים, מה שאומר שהרבה רשתות אופנה ישראליות מפספסות נתח שוק גדול של המגזר החרדי", אומר שטרן. כמו כן עלה מהמחקר כי החרדים מעוניינים לצרוך מזון ושתייה מחוץ לבית, אך לעתים קרובות הם אינם מוצאים מקומות בעלי כשרות מספקת. "אני פונה לכל בעלי רשתות הקפה: להפוך מסעדה או בית קפה לכשר למהדרין זה הליך פשוט וקצר. מי שיקדים לעשות זאת לפני המתחרים, יזכה בקהל שמשווע למקומות בילוי כשהוא יוצא לקניון אך עד כה נותר ללא מענה", סיכם שטרן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x