• תפריט
פרסום ושיווק

ד"ר גב נכנסת לתחום מיטות הנוער

הרשת משקיעה במהלך מיליון שקל. בינואר 2011 החברה צפויה לפתוח מפעל חדש ומרכז לוגיסטי בפארק אפק שבראש העין בהשקעה של 2 מיליון דולר

אורנה יפת 09:0913.07.10

לאחר שקיבלה לידיה את השיווק הבלעדי של מותג כורסאות הטלוויזיה היוקרתי לייזי בוי, שבעבר שווק גם על ידי עמינח, פותחת כעת ד"ר גב חזית חדשה

מול המתחרה. הרשת נכנסת לראשונה לתחום מיטות הנוער, תחום שבו שולטות כיום החברות עמינח וסימונס. ד"ר גב משקיעה במהלך מיליון שקל.

 

"עמינח חזקה בתחום הזה, אבל אנחנו חושבים שיש מקום לעוד גוף רציני", אומר יוסי אלבוחר, מנכ"ל רשת ד"ר גב. "רצינו להיכנס לתחום כדי לגדל נאמנות צרכנית של דור העתיד מגיל העשרה ולא לפגוש אותם לראשונה בגיל 30".

 

לטענת אלבוחר, המהלך החל בביקוש של הצרכנים. "זה שוק שמגלגל בערך 70 מיליון שקל בשנה, ויש בו פוטנציאל גדול. לפני כשנה וחצי התחלנו לייצר מזרנים של ד"ר גב, ואז היה ביקוש גם למיטות נוער".

 

החברה פיתחה קו בלעדי של מיטות נוער הכוללות שכבת לטקס עם שבעה אזורי נוחות. כדי לחדור לשוק עם המוצר תמכור החברה באוגוסט את כל דגמי המיטות לנוער בהנחה.

 

על פי ההערכות, ד"ר גב מקבוצת קאופמן מגלגלת מחזור מכירות שנתי של 60 מיליון שקל. לדברי אלבוחר, היעד של החברה הוא להגיע בתחום המיטות לנוער למכירות של 20 מיליון שקל בשנה ולנתח שוק של 30%.

 

עוד נודע ל"כלכליסט" שבינואר 2011 החברה צפויה לפתוח מפעל חדש ומרכז לוגיסטי בפארק אפק שבראש העין בהשקעה של 2 מיליון דולר. כיום מיוצרים מזרני החברה במפעל קבלני והמפעל החדש יהיה בבעלותה.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x