פלאפון תפצה לקוחה ב-20 אלף שקל בגלל הודעה שנמחקה
הלקוחה גילתה שהודעות בתא הקולי של הסלולארי שלה נמחקות כעבור שבעה ימים ללא התראה; עורך דינה יקבל 50 אלף שקל
חברת פלאפון תפצה לקוחה ב-20 אלף שקל במסגרת הסדר בתביעה ייצוגית שהגישה הלקוחה. מפסק דין שניתן לפני כשבועיים בביהמ"ש המחוזי מרכז עולה, כי הלקוחה, גלי רבינוביץ', גילתה להפתעתה שההודעות בתא הקולי של מכשיר הסלולארי שלה נמחקות כעבור שבעה ימים.
מההסדר של הצדדים
מהפרוטוקולים של הדיונים עולה, כי רבינוביץ' הקליטה באמצעות המכשיר הסלולארי את הופעתו של פול מקרטני, ונדהמה לגלות שההקלטה נמחקה. השופטת אסתר שטמר הבהירה כי היא אישרה את ההסתלקות של התובעת מהייצוגית בשל הקושי להוכיח את הקשר הסיבתי - בין מחיקת ההודעה לבין הנזק שהיא טענה שנגרם - ובכלל הקושי להגדיר את הנזק שנגרם.
במהלך הדיונים טען עו"ד שילה כי הסירוב של חברת פלאפון לטפל בפניות בתחילה - 10 פניות לשירות לקוחות ופניה למנכ"ל החברה - מעיד על בעיה שירותית, ולצורך הדוגמא נתן את חברת סלקום, שלאחר הגשת התביעה הוסיפה את המשפט "למשך 7 ימים" לתא הקולי.