שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אינטרנט

נילסן: זינוק שנתי של 700% בזמן הגלישה בפייסבוק

על פי בדיקת חברת נילסן אונליין, פייסבוק ממשיכה להוביל את הרשתות החברתיות: במהלך אפריל 2009 בילו בה הגולשים למשך 13.9 מיליארד דקות, לעומת 1.7 מיליארד דקות בלבד באפריל אשתקד

סוכנויות הידיעות 13:5504.06.09
מספר הדקות שמוקדשות לרשתות חברתיות בארצות הברית כמעט הכפיל את עצמו במהלך השנה החולפת. חברת נילסן אונליין, הבודקת את התנועה באתרי אינטרנט, דיווחה כי האמריקאים בילו בשיטוט ברשתות החברתיות באפריל השנה 83% יותר מאשר החודש המקביל אשתקד, אך במקביל גילה כי המשתמשים אינם מתעכבים לפרק זמן ממושך באתרים הללו וממהרים לאבד בהם עניין.

 

דובר נילסן אונליין, ג'ון גיבס, אמר כי פייסבוק ממשיך ליהנות מפופולריות מרובה, עם יותר מ-200 מיליון חברים פעילים, והפך למיינסטרים שמארח אפילו את האפיפיור בנדיקטוס כמו גם רשימה של מנהיגי עולם.

 

מספר הדקות הכולל שבו מבלים בפייסבוק נסק ב-700% בחישוב שנתי, ל-13.9 מיליארד דקות באפריל השנה, מ-1.7 מיליארד שנה קודם לכן, מה שממקם אותו במקום הראשון ברשתות החברתיות – זה החודש הרביעי ברציפות.

 

מייספייס של ניו קורפ מגיע למקום השני, אך מספר הדקות שמבלים בו ירד ב-31% ל-4.97 מיליארד מ-7.3 מיליארד דקות שנה קודם לכן.

 

האתר בלוגר של גוגל, טוויטר ו-Tagged הגיעו למקומות השלישי, הרביעי והחמישי בהתאמה. מספר הדקות שמשתמשים מבלים בטוויטר נסק ב-3,712% באפריל לעומת שנה קודם לכן. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x